Hva i alle dager skal vi spise?

Categories Inspirasjon

Det er mandag, ny uke og jeg har som vanlig null middagsinspirasjon!

Heldigvis har jeg en haug av kule følgere på Instagram som kommer til unnsetning, og forrige mandag strømmet det inn på digge, enkle og rimelige middagstips. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av tipsene med dere andre som trenger litt innputt og inspirasjon – Sånn som meg:

Mandag:

🍴 Lasagne med salat & hvitløkbrød

🍴 Gratinert blomkålform med bacon

🍴 Pannekaker & tomatsuppe

 

Tirsdag: 

🍴Vegetar quesedilla: Bønner med Raja Chicken Spice erstatter kjøttdeig

🍴Laks, potetbåter & grønnsaker

🍴 Pastasalat

 

Onsdag: 

🍴Pasta med laks, ruccola & tomat

🍴Salma burger: Lakseburger

🍴 Kjøttkaker, potetmos, brunsaus & kokte grønnsaker

 

Torsdag: 

🍴 Bali kyllinggryte fra Toro

🍴 Speltlompe lasagne

🍴 Thaisuppe (Rema 1000) med kokosmelk & kyllingbiter

 

Fredag:

🍴Pitapizza

🍴 Taco

🍴 Tandoori chicken

Husk at poteter duger til det aller meste, at ris duger til det aller meste og det samme med pasta! Lurer du på noen av oppskriftene kan du google i vei og finne den varianten du liker best. Og! Det aller meste kan fryses ned, sånn at du slipper å kaste noe som fint kan brukes senere (Hilsen hun som har fryseren full).

Velbekomme!🥂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *