Svar på de spørsmålene vi alle lurer på…

Categories Podkast 🎧

Ukas podkastepisode er i samarbeid med Maja.no, som er rask, trygg og digital helsehjelp for kvinner. Jeg har gledet meg stort til denne episoden! For litt siden fikk jeg nemlig innsendt spørsmål fra dere som lytter, og det kom SÅ mange interessante, gøyale og spennende spørsmål. Jeg har derfor invitert inn Andrea, som er en av Maja sine dyktige leger, til å svare på spørsmål om alt fra klamydiasex, til utflodsspørsmål, til å hoppe over mensen og ja, en deilig bunke av nyttige og bra spørsmål – Om månedens tema, nemlig kvinnehelse – Ja, og det er jo også en del relevante spørsmål for gutta her. 

Jeg gleder meg så til dagens episode, og jeg håper at du gjør det samme! Å, så deilig og befriende det er å kunne stille en lege de derre spørsmålene jeg tror de fleste av oss lurer på, som kanskje ikke akkurat er noe man tar opp under familiemiddagen eller som google kanskje ikke er din bestevenn til å svare på. 

For kan man ha klamydia uten å merke det og kan sopp i underlivet smitte til partner? La oss spørre Andrea!

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *