Suzann Tutta Pettersen om hvem hun er, karrieren og livet etter

Categories Podkast 🎧

Jeg var ikke gamle jenta første gang jeg så hun på TV, og siden da har jeg ofte sett hun på TV-skjermen. I ført caps og en golfkølle i hendene.

Kallenavnet hennes er Tutta og jeg har faktisk lurt veldig på hvorfor hun kalles for nettopp det og det får jeg svar på i dagens episode. Suzann Tutta Pettersen er nemlig dagens gjest, og det er ikke så ofte jeg er nervøs før jeg skal spille inn podkast, men akkurat i dag så er jeg det. Hun er liksom en av de største og beste landet vårt har å by på.

Jeg skal ærlig innrømme at golf ikke er min sterkeste side, men det er ikke vanskelig å forstå at karrieren til Tutta har vært fantastisk. Jeg tror faktisk mange av oss ikke forstår hvor stor Tutta faktisk er der ute i verden, og jeg syntes det er ordentlig stas at vi skal få lov til å bli kjent med henne. Bak priser, prestasjoner og det fokuserte golfblikket.

Det viser seg fort at jeg ikke har mye grunn til å være nervøs, for praten flyter avgårde. Vi snakker om hvorfor hun begynte med golf, om ungdomsårene, hvordan hun traff mannen hun i dag er gift med, hva det største hun har opplevd er, barn og om fremtiden.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤 Legg gjerne igjen en vurdering i iTunes om du liker den!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *