Status hos Andreas Mikkelsen

Categories Podkast 🎧

Det er sommer, det er duket for en ny episode av sommerprat og dagens gjest er Andreas Mikkelsen.

Om jeg skal beskrive første inntrykket mitt av Andreas med tre ord så er det glad, sjarmerende og søkende. Det er første gang jeg treffer han, så det blir spennende å se om jeg har rett eller ei. En ting er hvert fall sikkert og det er at Andreas elsker spenning. Han er 31 år gammel, rallyfører, tidligere alpinist og når jeg googler han kommer det enten opp artikler om idrettsprestasjoner, ekskjærester eller juicy artikler fra nysgjerrige journalister.

I dagens episode har jeg lyst til å bli kjent med hvem Andreas er, hva status er og hva han drømmer om. Hva er hans historie, hvordan er han privat og hva vil han i fremtiden?

Vi snakker både om kroppspress hos gutta, ekskjærester og luksuslivet i Monaco. Men mest alt om karrieren, spenningen og hva som gjør Andreas til Andreas.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤 Legg gjerne igjen en vurdering i iTunes om du liker den!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *