Jeg har et stort problem

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har et problem. Det har plutselig kommet, jeg er sjokkert og jeg lever i fornektelse. Jeg er en av de som mener at det ikke finnes problemer, bare utfordringer, men nå har jeg faktisk et problem – Og jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal løse det.

Jeg er nemlig pottetett, og da mener jeg POTTETETT i hele systemet. Det høres ut som at jeg har løpt et intervall når jeg kommer opp trappa, det høres ut som at jeg er på et crossfit-time når jeg børster håret OG… Jeg høres ut som er forbanna lokomotiv når jeg sover!!!

HVA SKJER? HVA KAN JEG GJØRE? NÅR SKAL DET GI SEG?

Og neida, det er ikke bare det at jeg de tre siste nettene har terrorisert mannen i mitt liv, i natt skal jeg nemlig dele gapahuk med svigerfamilien min. Jeg gjentar: MED SVIGERFAMILIEN MIN. Jeg veit ærlig talt ikke om jeg skal le eller gråte, men for en som aldri har snorket i hele sitt liv (det er hvert fall det jeg påstår), så er dette krise. Jeg kan da ikke ligge der og tute, bråke og holde de våkne hele natta?

Nei, makan. Jeg er sjokkert over meg selv. Og ja, jeg har sett, eller HØRT bevis og det er katastrofe. Jeg mener: K-A-T-A-S-T-R-O-F-E. 

Så ja, nå ligger jeg her og prøver å pønske ut noe klokt, samtidig som jeg prøver å minne meg på at… Kim, there’s people are dying, samtidig som jeg vurderer å i si at jeg ikke kan bli med. Neida, jeg må jo bli med, men halloooo… Det kan jo godt hende de ikke har så lyst til å ha med meg når de hører hvilket monster de har drasset med seg😂

Ønsk meg lykke til og la oss alle be til høyere makter om at min periode som snorker går over fort som juling. HAHA!

Eller nei, det er faktisk ikke gøy og jeg føler med alle dere som deler seng med en snorker – Jeg hadde antakeligvis kastet meg sjæl på sofaen… Om ikke ut vinduet.

Kanskje DENNE funker? Eller kanskje ikke?! Den så jo litt genial ut faktisk… Det står jo tross alt: “Snorker du eller partneren din hele natten gjennom? Da er dette noe for dere.” De burde lagt på “skal du sove meg svigerfamilien sin? Da er dette noe for dere” bare.

Noen med erfaring som kan hjelpe meg?😂

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg har et stort problem

  1. Allergitabletter? Nesespray? Bronkyl? Gi de vin så de slukner først 🙌 lykke til og god bedring 😊

  2. Spørs litt hvilken type snorking det er hahah, men bruker å funke å ligge på siden isteden for på ryggen! Har hørt om folk som teiper en tennisball på ryggen for å tvinge seg selv til å ligge på siden, som en slags quick fix da..

  3. Bruk otrivin (nesespray), man kan bruke den for både barn og voksne. (Jeg syns at den for voksne er litt sterk siden det er mentol i den🤪😆)

  4. Første du lå gjøre er vel å sjekke at det ikke er corona, r vel det som er rådene per idag. God bedring og lykke til med sjekk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *