Spørsmålene jeg aldri svarer på…

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei og tittei💕 Jeg tenkte at det var på tide å svare på de spørsmålene som jeg vanligvis ikke svarer på jeg….

Har du kontakt med eksen din?

Jeg vet ikke helt hvilken eks du mener, hehe. Jeg anser ikke det å ha hatt en flørt med noen som en eks, og jeg traff C da jeg var 16 år og ble sammen med han da jeg var 17 år, så ja 😅 Men nei, det har jeg ikke.

Hva koster leiligheten dere har kjøpt?

Den endte på cirkabirka akkurat 5 millionas.

Hvem tjener mest av deg og C?

Det gjør jeg, og jeg er så glad jeg er sammen med en fyr som syntes det er heeeelt kult.

Er det noe du aldri snakker om og som du vil holde helt privat?

Det er ikke så mye og jeg kan snakke om egentlig… Alt! Det eneste jeg kommer på her jeg sitter nå er sexlivet mitt. Jeg kan godt tulle med noe eller fortelle om noe spesifikt, men utover det så kjenner jeg at det er noe som kan få være bare mitt, hehe!

Har du noen gang tatt abort?

Nei, det har jeg ikke.

Er du noen gang sjalu på suksessen til podkasten til Iselin Guttormsen, etter som dere begge har en intervju podkast?

Tanken har faktisk ikke slått meg en gang, haha! Jeg digger Iselin, podkasten og den er både superbra – Og viktig. Iselin har faktisk gjestet podkasten min Sykt Ærlig Med Martine TO ganger, så om du vil høre hun som gjest kan du gjøre det der 💕 Jeg tror det hadde vært fryktelig slitsomt om jeg skulle vært sjalu på alle de bra damene som får til noe i dette landet her, så jeg velger heller å være med i fanklubben😂

Hvorfor sier du at du ikke snuser når du gjør det?

Hvorfor sier du at jeg snuser når jeg ikke gjør det?😅

Hva skjedde egentlig mellom deg og Grunde?

Ingenting! Jeg er, og kommer alltid til å være veldig glad i Grunde, men vi har bare ikke vært der vi en gang var. Ting forandrer seg og livet skjer, men som jeg har sagt mange ganger før så har det ikke skjedd noe som helst. Vi er venner og det kommer vi nok alltid til å være, selv om vi ikke henger like mye som vi en gang gjorde ❤️

Hvilke utseedeforanringer har du gjort?

Jeg har fylt leppene mine en gang, og da angra jeg ti minutter etterpå. Jeg reagerte på det, så ut som en klovn, ble dårlig og så grusom ut. Jeg måtte gå sånn en stund før jeg måtte bruke masse tid og penger på å bli kvitt dritten, haha. You do you, men jeg anbefaler det ikke! Utover det så fikser jeg sveisen i blant og har tatt microblading på bryna mine, om det var det du lurte på😃

Er det sant at du noen gang har hatt noe på G med Lasselom?

HAHA! Nei, det er ikke sant. Det ble skrevet om det på Kvinneguiden og en journalist (eller flere, jeg husker ikke helt) i Se og Hør kontaktet oss begge for å bekrefte det etter et arrangement vi begge var på, men det var ingenting å bekrefte. Jeg digger Lasse, men jeg var for det første i et forhold og for det andre så har det aldri vært noe på G😂

Hvor er de sunne pannekakene fra som du sier er så gode?

De ER supergode. Dette ekke så juciy da men, haha. Du finner de HER!

Hva er ditt beste tips for å bli kvitt hudormer på nesa?

Det finnes sikkert en haug av tips og triks, men DISSE funker strålende på meg – Og hallo, de koster 49,-!!!!

SÅÅÅNN, det får holde for denne gang, haha! Jeg håper du får en finfinfin søndag. Klem fra blidgeita!

3 kommentarer

3 thoughts on “Spørsmålene jeg aldri svarer på…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *