Sommerens badetøysguide

Categories Outfit

Reklame | Hunkemöller

Jeg håper dere er klare for en deimiiiilig badetøysguide fra Hunkemöller med alt fra den perfekte sorte badedrakten til den sporty bikinien 💛 Hos Hunkemöller finner du alt fra undertøy, til badetøy, til lounge og sportsklær. Alt er deilig, fint, stilig og hot! Og ja, her kommer det litt deilig badetøy til sommerens anledninger ved bassengkanten, på stranda eller på utlandsreisen:

Jeg synes denne badedrakten er helt fantastisk! Feminin, stilig og hot på samme tid. Jeg elsker at den også kan brukes som en del av et antrekk, om man for eksempel drar et skjørt over.

Denne bikinien falt jeg pladask for. Jeg digger fasongen på den, og fargene er jo prikken over i-en. Ahhhh 💛💕

Denne vakre bikinien er jo en drøm! Den finnes fra str. XS-2XL og overdelen er akkurat sånn jeg liker det. Stram, kledelig og feminin. Printet er også fantastisk!

Det enkle er ofte det beste, og denne bikinien er jo en sikker vinner – Alltid. Jeg elsker at den kan justeres i sidene og at at trusa sitter så høyt!

Hvor flott er ikke den bikinienher?Jeg elsker jo sort, for det funker alltid og er så kledelig! Bikinitoppen har bølgekant og i ryggen er det en sløyfelukning. De stramme formene til denne bikinitoppen sørger for et perfekt bikiniskille.

Ikke at det skader med farger heller, for denne bikinien er fantastisk! Denne overdelen justeres bak, og gjør at den sitter som et skudd. Overdelen finnes fra Str 65B-95F. Om du elsker fargen, så finnes denne bikinien i en annen variant også. Hunkemöller har en egen plus size-bikini kategori, med såsåså masse fint badetøy!

Denne bikinien er også fantastisk! Sporty, kul og vakker samtidig. Denne finnes også fra XS-2XL 💜

Hunkemöller har også fantastiske strandklær, og om du skal flotte deg på en eller annen beach club, tusle til og fra stranda i sommer, henge ved bassengkanten, på festival eller bare vil ha fantastisk tilbehør til fantastisk badetøy må du sjekke ut det. Dette fantastiske settet finnes også i grønn, og i bukse.

Hunkemöller har alt fra BHtruser og strømpebukser, til bikinier, til badedrakter, lounge og sportsklær i haugevis av størrelser og fasonger. Hunkemöller har også en fantastisk outlet og deilige rabattkoder. Jeg håper du finner deg noen favoritter, blant alle fargene, fasongene og variantene. Badetøy holder seg best om du vasker det for hånd med flytende rengjøringsmiddel.

Nyt sola, mesterverket ditt og bad i vei. Du er vakker 💕

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *