20 % rabatt hos BIK BOK

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Bikbok

– Koden MARTINEH20 gir 20 % rabatt hos BIK BOK online og i butikk – 

Grå cardigan HER  – Hvit cardigan HER

Skinnjakke HER – Kjole HER

Bikini HER

Linskjorte HER – Linbukse HER 

Kjole HER

Solbriller HER

Skjørt HER 

psssst! Det er såsåså fint på, og finnes i flere deilige farger!

Skjørt HER

Hvit topp HER – Sort topp HER

Linskjorte HER – Linshorts HER

Disse deilige pinsettene finnes også i flere deilige farger. Det er såsåsåsåså fiiiint! Og digg.

Topp HER – Skjørt HER

Koden gjelder ut 17.juli og er som sagt gyldig både online og i butikk. I butikk viser du denne strekkoden:

Også skanner de den i kassen. Anbefaler å lagre bildet på mobilen, da er det enda enklere! Jeg gleder meg til å høre hva du finner💕💕💕 Ha en fiiiiiin dag.

Klem fra meg,

3 kommentarer

3 thoughts on “20 % rabatt hos BIK BOK

  1. Heeeei!!<33<33
    Så nydelig flott flott blogg du har,<33
    Den er nydelig flott og super pen!!

    Jeg digger deg!!
    Syntes du er søt nydelig jente,

    Vennelig hilsen Marte alseen babe

  2. Hei,pena!!
    Jeg syntes du er sååå nydelig jente,
    Ville du blitt kjent med meg,
    Hadde vært hyggelig,
    Jeg er babe jeg også!!<33

    !nr mitt er 98868739.
    Hadde vært kos om du sendte meg sms,

    En dag;););)

    Hyggelig det,.vi kunne feiret
    17 mai .en gang,

    Jeg har fine 17mai klær,

    Hilsen Marte alseen babe,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *