Vil du feire 17.mai sammen med meg?

Jeg har brukt mange 17.mai-feiringer på å føle med nedfor, alene og ensom. I fjor bestemte jeg meg for å forandre på det, og det resulterte i verdens beste 17-mai-feiring. Faktisk en av livets fineste dager hittil ❤️

I år, som i fjor, så inviterer jeg deg til å feire 17.mai sammen med meg. Uansett hvem du er. Ung, som gammel. Du er hjertelig velkommen, akkurat som du er, både du som ikke har noen planer, du som har planer med allikevel vil være med og du som bare har skikkelig lyst på en hyggelig feiring! Alene, eller sammen med noen. I fjor gikk folk hjem med nye venner for livet, og lillesøster gikk til og med hjem med kjæreste. Å, som jeg gleder meg til årets feiring! 

Hvor? I Frognerparken i Oslo. Når? 11.00 og utover. Ta med egen drikke og aller helst det fineste været du får til. Jeg gleder meg til å se deg og til å feire dagen sammen med deg ❤️

Følg meg på instagram @martine.halvs eller legg meg til på snapchat martinehalvs for oppdateringer, og eksakt sted i parken samme dag! 

Klem fra meg, 

3 kommentarer

3 thoughts on “Du er invitert!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *