Skal jeg fortelle deg en hemmelighet?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag har jeg en sånn dag der jeg bjeffer litt på alt og alle. Alt og alle bortsett fra nabobikkja. Den er jeg nemlig livredd for – For den bjeffer den.

Men jeg også. Av og til hvert fall. Jeg bjeffer på mannen i mitt liv fordi han aldri klarer å sette inn i oppvaskmaskinen om morgenen (er det så forbanna vanskelig?!), jeg bjeffer på været fordi det er så forbanna grått og trist og jeg bjeffer på meg sjæl fordi jeg klarte å knuse favorittpudderet mitt i dag morges. Når ingenting kunne blitt verre liksom.

Okei. Alt er veldig fint og dagen idag har jo egentlig vært fin, så jeg skal legge vekk sutringa.

Det hender bare at det er litt sånn. At jeg føler at jeg ikke strekker til verken her eller der, og at humøret er like skjørt som eggeplomma jeg klarte å miste på gulvet under frokosten idag tidlig.

Jaja, jeg godt veit at jeg gjør mitt beste. Hvem står opp om morran og tenker at “hey, i dag skal jeg drite i å gjøre mitt beste?” liksom. Ikke jeg hvert fall.

Utrolig nok så klarer jeg ikke å levere til en 6’er hver eneste dag, og det er helt greit faktisk. Det er jo faktisk ganske så bra når ting bare er midt på tre også. Tross alt. 

Nei, jeg syntes jaggu vi er flinke jeg, for vi står jo på, gjør vårt beste og kommer oss gjennom både regnvær, kjipe dager og alt annet som gjør at humøret blir sammenliknet med en skjør eggeplomme 😂

Og forresten! Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? I dag skulle jeg egentlig lage enten kyllingsalat eller kjøttkaker og poteter til middag, men…

Av og til så blir det is til middag, sånn som idag.

Og det er fryktelig undervurdert skal jeg si deg 😂

Jeg fikk en skikkelig hyggelig melding under isspisingen også, som gjorde humøret hakket bedre:

Om du har har lyst til å nominere meg eller noen andre du mener fortjener det, så kan du gjøre det HER.

Nå skal jeg skru på smilet og fullføre dagen med et smil ❤️ Jeg håper at dagen din er like fin som deg.

4 kommentarer

4 thoughts on “Skal jeg fortelle deg en hemmelighet?

  1. Så søt du er:) elsker is jeg og👏🏻🤗 men må alltid ha middag først.. hvis ikke blir jeg kvalm… i går hadde jeg en skikkelig dritt mensen dag og kom plutselig på at jeg hadde sjokolade fra i fjor i ei gaveeske.. spiste opp alt jeg🤪🙈🤭😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *