«Skal du ikke ha barn snart?!»

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️, YouTube

I helgen fikk jeg panikk. Jeg fikk panikk for noe jeg aldri har gjort før og voksenlivet slo meg hardt og brutalt i ansiktet. Eller, steinharde og dyre forlovelsesringer og skrikende, søte babyer klaska meg regelrett rett i fleisen.

I løpet av helgen fikk nemlig to av mine gamle bekjente barn. Altså, to forskjellige, noe som betyr et barn hver. En barndomsvenninne forlovet seg. En annen god venninne fortalte at hun er gravid. En gammel venninne viser seg å ha vært gravid i seks måneder og enda en strutter rundt med den flotteste gravidmagen du kan tenke deg – Og jeg? Jeg blir drit stressa. 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å laste opp denne videoen, fordi det kommer så veldig fra hjertet, fordi jeg egentlig ikke filmet for å kunne legge det ut og fordi sminka mi ser ut til å ha sittet på i fire dager. Men… Det går bra og jeg mistenker at jeg kanskje ikke er alene om å føle litt på dette ?!

 

Husk å abonnere på kanalen min HER

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “«Skal du ikke ha barn snart?!»

  1. Du burde høre på «singelkrisa» det er en podcast, tenkte på den når jeg leste innlegget

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *