Selvfølgelig!

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Hei fininger ❤️

Her er det i full gang med flytting, flytting og enda litt mer flytting. Jeg koser meg så, selv om jeg blir litt svett på ryggen innimellom og jeg fyker rundt i den nyeste bestillingen min fra Ellos. Mamma fortalte meg faktisk at hun bestilte “min” første pakke fra Ellos da jeg var 8 år gammel. Nå nærmer jeg med 23 år (og bestiller mine egne, hehe) og er fortsatt en trofast kunde.

Det er jo kanskje ikke så rart, for de har jo alt og i tillegg så har det størrelser til alle og enhver! Ja, og her er noen av mine desemberfavoritter:

Jeg fyker rundt i DENNE tightsen og DENNE toppen, i skrivende stund. Eller, akkurat nå sitter jeg jo ned, men du skjønner 😂

Jeg har DENNE cardiganen over!

Det fine settet finnes også i DENNE fargen! Stoffet er veldig behagelig, fint og kledelig.

Jeg digger også denne svarte genseren til, og at den passer til alle fargene! Du finner den om du klikker HER.

Dettet fine settet finner du HER. Den fine kåpa kan du klikke hjem HER, den er selvfølgelig også fra Ellos Collection!

Når vi først snakker om kåper, så må jeg ta med denne. Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker jakker som dette, så denne må jo med! Du finner den HER. Den finnes også i en mørkere variant.

Og jeg har som vanlig en deilig rabattkode å dele med dere❤️ Jeg la nettopp inn en bestilling hos Ellos Home selv, for den funker der også! Når du finner noe fint du liker kan du bruke koden 425426 for 33 % rabatt på den dyreste varen på ordinære priser (gjelder alle varemerker) + 5 % ekstra rabatt på alle nedsatte priser. Den er gyldig… Ut året!

Du kan klikke HER for å komme rett inn til www.ellos.no, og med det sagt så vil jeg ønske deg en fin, fin søndag.

Jeg håper du har det fint og at julestemningen begynner å snike seg innpå, sakte men sikkert! Stoooor klem fra meg.

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Selvfølgelig!

  1. Har bestilt settet du har – men hvordan er strl? Jeg vipper mellom to strl og er eeeevig utålmodig, vil helst ha plaggene asap 🤪

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *