Det er nesten ikke til å tro

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️
Processed with VSCO with b3 preset

Jeg gleder meg vel egentlig alltid til helgen, men det er lenge siden jeg har gledet meg så mye som til i dag. I dag overtar vi nemlig vår nye leilighet, og jeg er så spent. Så spent at jeg har hatt sommerfugler i magen den siste uken, at jeg har sovet dårlig og at jeg har drømt om sjenker, den nye senga vår og bildene jeg skal ha på veggen, haha!

Jeg jublet da jeg fikk sms om at alt var i orden for noen dager siden, og jeg jublet enda mer over den gode renta vi endte opp med. For en måned siden visste jeg knapt hva en god eller dårlig rente var, og nå vil jeg kalle meg selv en selvskreven ekspert. Læringskurven har vært brattere enn brattest de siste ukene, og vi har gått fra å diskutere hvem som skal lage middag og hvem som skal skru av lyset når vi legger oss, til å diskutere elektrikere, skapplass og plantegninger. Men: Jeg elsker det.

Jeg skal ærlig innrømme at det verker litt i hjertet over at C ikke får vært med på denne delen av prosessen. Vi har visst at det kom til å bli sånn lenge, men til tross for det så gidder jeg ikke å legge skjul på at det er litt kjipt. Jeg får heldigvis god hjelp av familien hans (og min), så det er et lite plaster på såret. Ja, og noe sier meg at han kanskje synes det er enda kjipere enn meg. Men, nok om det. Det får bare bli mye FaceTime de neste dagene også får vi sørge for å få opp TV-en fort som fy, sånn at vi får med oss kampen hans i morgen. Da er’n jo litt med uansett, hehe.

Jeg er superspent og jeg gleder meg en hel haug til å dele dette med dere. Jeg håper dere er klare for litt interiør og hjem den neste tiden, det er hvert fall jeg. 🤍

Nå skal jeg prøve å få kontroll på sommerfuglene i magen, for om en time så får jeg nøklene i hånden. WIIIIIIIII!

3 kommentarer

3 thoughts on “Det er nesten ikke til å tro

  1. Gratulerer så mye med overtagelse av lelilghet!! Stas med første kjøpte leilighet🤩💕
    Gleder meg til å følge deg videre de neste ukene og se så fint du har fått det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *