Takk for oss leilighet nummer… 7, eller hva det nå har blitt etter alle disse årene på farta 😂

I dag har vi vasket ut av leiligheten vi har bodd i de to siste månedene, og nå har vi et ikke altfor mange dagene igjen her hjemme, før vi setter nesa mot Stockholm.

Tiden i Asker er forbi for denne gang og nye eventyr står for tur, og det føles overraskende bra! Jeg, og vi, gleder oss faktisk skikkelig. Sånn det-kiler-i-magen-skikkelig. Det er så klart vemodig, og jeg kjenner mye på det at jeg igjen skal ut av komfortsonen, men samtidig som det er litt skummelt – Så føler jeg meg veldig klar for det.

Jeg tror kanskje at jeg gleder meg ekstra mye fordi de siste månedene har innebært så innmari mye venting, så mye uforutsigbarhet og så mange spørsmål. Det er liksom ingenting som har vært sikkert, livet har vært veldig flytende og jeg er sliten av å føle at jeg ikke har mitt eget. Jeg har ikke hatt kontroll over noe annet enn meg selv, og som den kontrollfreaken jeg har så har det vært alt annet enn kult.

Jeg veit jo at det blir mye reising, mye farting og at livet blir alt annet enn A4 fra høsten av, men da er det hvert fall noe fast, livet drar liksom i gang igjen og jeg har noe konkret å forholde meg til. Jeg skal være helt ærlig å si at jeg tror at de siste månedene har gått hardere inn på meg enn jeg egentlig har trodd, og det gikk egentlig opp for meg i dag.

Uheldigvis så har jo ikke akkurat Covid-19 forduftet, så det ligger fortsatt mye usikkerhet i lufta, men akkurat nå så kjenner jeg at vi må følge planen, følge oppfordringene og ta en dag av gangen. Jeg har en tendens til å tenke det verste, og det går ikke – Det orker jeg ikke. Alt ordner seg på et eller annet vis, og det gjør det jo alltid – Selv om det kanskje ikke går helt etter planen. Når det er sagt så hadde det jo vært kult om noe kunne gå etter planen snart da, 2020 har jo ikke akkurat gjort det😂

Denne uka skal vi henge med familiene våre, jeg skal på en jobb og så skal vi forberede det siste og lade opp til alt vi har i vente.

Jeg håper du har en fin dag og at du har det fiiiint. Sender en stor klem fra meg til deg!💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *