God torsdag💗 Jeg håper at du har det som plommen i egget!

Jeg har hatt hjemmekontor i dag (elsker det) etter en hittil temmelig hektisk uke. Jeg hører om de som pynter seg for å ha hjemmekontor men jeg kan herved meddele at jeg ikke er en av de, jeg gjentar: Jeg er ikke en av de. Her benyttes muligheten til å gå sminkefri og i treningstøyet og da dere, da har jeg det som plommen i egget 🍳

I går var jeg så pen som på bildet over, og jeg kan ikke huske sist jeg har fått så mye kjærlighet på et bilde på Instagram som i går. Jeg konkluderte med at folk vanligvis blir litt mette av det perfekte og filtrerte, men når denne høna varter opp med det så blir folk glade for å se at jeg ikke bare går sminkefri og i treningstøy! Neida, haha.

Nå ble det forresten mye egg og høner er. Jeg stikker jo egentlig innom for å dele min kjærlighet for blazere med dere. Mitt go-to-antrekk er jeans eller skinnbukse, en basic t-skjorte og en blazer. Det slår liksom aldri feil (bortsett fra når man har hjemmekontor)  og det funker gull til både hverdag og fest!

Den jeg har på bildet over kjøpte jeg på Fretex for et år siden, men jeg fant en ganske så lik en som jeg har linket til under her, sammen med en hel del andre skatter. Ta en titt og se om du finner en du liker!

Trykk på din favoritt for å komme til nettsiden! Om du er på mobil: Hold fingeren din på knappen i tre sekunder. 

Og du? Om du kjøper en så må du love å bruke den MASSE og gi den bort eller selge den når du ikke behøver den mer.

Nå skal jeg fortsette å jobbe, før jeg skal komme meg avgårde på fotballtrening i kveld. Sender deg en gigaklem herfra!

4 kommentarer

4 thoughts on “Så stas a gitt!

  1. Altså, det er bare en ting å si: Smellvakker! Rett og slett smellvakker er du. Er 42 og elsker bloggen din. Du har så reflektert innhold og fremstår så autentisk og trygg på deg selv at jeg glemmer helt at du bare er 21. Positiv og utrolig morsom er du i tillegg 😀 Takk for den fantastiske jobben du gjør. Fredagsklem fra meg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *