HUUUUUURRA. 💕

Jeg sov ikke et sekund natt til mandag. Jeg sjekket mobilen min i hytt og gevær, prøvde å engasjere meg i Super Bowl og var livredd for å sovne, i tilfelle jeg ikke skulle få det med meg om noe skjedde. 

Og noe skjedde. Kanskje det fineste som har skjedd. 

På mandagmorgen ble jeg tante til til denne stjerna, og jeg er så kry, så stolt og så glad. Jeg er så stolt av storebror, så stolt av kjæresten hans, så stolt av… At hun bare er hun. 

Jeg har kanskje aldri følt meg lenger unna hjem enn nå, men jeg har heller aldri følt på den type stolthet og kjærlighet som jeg gjør nå heller. Og så fort jeg kommer hjem, så blir hun ikke kvitt tanta si med det første, for å si det sånn.

Jeg gleder meg så til denne epoken av livet, til å se hun vokse, utvikle seg og bli den hun vil være. Og jeg skal heie med hele meg, være der alt jeg kan og plage hun til hun går lei, hehe! Gurimalla så stas. 

Klem fra en veldig stolt og rørt tante-Marty! 

 

19 kommentarer

19 thoughts on “En stor nyhet

  1. Gratulerer så masse! Så stas å bli tante da <3 Nå kan du glede deg til å være hun kule som gir lov til alt mamma og pappa sier nei til;) Og så fint med et lite vakkert lys i en mørk og litt kjedelig tid.

      1. Får tårer i øynene her jeg sitter. Gratulerer så mye. Å bli tante er undervurdert!
        Nevøen min mitt alt!! (sorry til samboeren min).
        Men så fant søsteren min ut at hun skulle få enda en baby.
        Tantehjertet mitt var så fyllt av kjærlighet at jeg var sikker på at det ikke var plass til en ny en.
        Heldigvis kan tantehjertet vokse, så var plass til en til, nå har jeg to tantegull som er mitt alt! Er det mulig?!? Voksesmertene er vonde, men det er så deilig å få lov å være tante!

  2. GRATULERER!💖 Hun kommer til å få en helt rå tante!🤩
    Det er bare å glede seg!! Vært tante nå i 6 år, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten mine to nieser❤ Dem er virkelig alt for meg, og jeg er så glad for at jeg får være en del av livet deres❤ Så bare gled deg, for det er mye morsomt og spennende du har i vente❤🥰

  3. GRATULERER!💖 Hun kommer til å få en helt rå tante!🤩
    Det er bare å glede seg!!💖
    Vært tante nå i 6 år, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten mine to nieser❤ Dem er virkelig alt for meg, og jeg er så glad for at jeg får være en del av livet deres❤ Så bare gled deg, for det er mye morsomt og spennende du har i vente❤🥰

  4. Ååh, gratulerer så mye tante-Marty!💞 Sikker på at du blir den råeste, mest støttende og kjærlighetsfylte tanta!☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *