25 % rabatt på ALT* hos NELLY!

Categories Outfit

GOOOOD FREDAG. 💛

Det er siste helgen i vintermånedene, og jeg lengter etter solstråler som varmer, skinnjakke og… Ankelsokker, om det i det hele tatt er lov å si. 😂 I anledning at vi herved skal ønske våren velkommen om forhåpentligvis ikke så lenge, så har jeg fått en rykende fersk rabattkode til oss på Nelly.com. Den gjelder på nesten ALT, og jeg takker hvert fall ikke nei takk, hehe! 

– RABATTKODE: MARTINE25 –

(Den gjelder på utvalgte ekslusive varemerker, og kan ikke kombineres med andre tilbud. Ja, og ALT fra NELLY BRANDS)

Her har du noen av mine favisser: 

Jeg ELSKER denne buksa. Altså: ELSKER! Du finner den HER, og med rabattkoden MARTINE25 koster den 225,-. Jeg har str. XL, men kunne fint hatt den i str. L!

– SVARTE SNEAKERS HER – HVITE SNEAKERS HER

De er like, og finnes i flere farger enn disse. Disse er helt klart mine favoritter!

– SVART JAKKE HER – BEIGE JAKKE HER

– GRÅTT SETT HER – 

– BLUSEN FINNER DU HER – BUKSE HER – 

JEG ELSKER DENNE VESKA! Du finner den HER. Kjolen finner du HER

Jeg kunne jo skrolla meg ihjel, for jeg synes jo det er så mye fint, haha! Du kan klikke deg rett inn på www.nelly.com HER og husk å bruke koden MARTINE25 som gir deg 25 % rabatt på nesten ALT.💛 Den er gyldig de neste 48 timene! 

Jeg tenkte at jeg skulle vise frem litt på Instastory senere idag også, så du kan følge med dere for å se noe av dette, og litt til @martine.halvs

Klem fra meg og GOOOOD HELG! 

 

1 kommentar

1 thought on “25 % rabatt på ALT* hos NELLY!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *