Fra den fineste helgen på lenge

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei sveis. 🤍 Dette er status i skrivende stund:

Riskakene fra Friggs er så gode at om du ikke har smakt de, så har du virkelig et høydepunkt foran deg! I bakgrunnen sitter C og gamer med en kompis. Jeg hørte han nettopp gjennom airpodsa der Hurts 2B Human med Pink spilles at han spurte “lønner det seg å ha to våpen, eller burde jeg bytte”. Helt normalt. 

Han måtte børste støv av Playstation i høst, for han er egentlig ikke helt inne i gaming-greiene, men selv jeg skjønner at det faktisk er en ålreit måte å holde kontakten med kompiser på. Og innimellom spørsmål om våpen, hvem som drepte hvem og hvor de skal “møtes”, så prates det om de viktigere tingene, som hvordan det går, hva man gjør og hva som skjer i livet. 

Men hey! Vi skulle ikke prate om gaming som jeg ikke skjønner bæret av, eller riskaker (selv om du MÅ prøve de). 

Helgen som var har vært en av de bedre på lenge. Da vi så at skjemaet til C ba på de to første fridagene på så lenge vi kunne huske booket vi en natt på hotell, så hvordan hverandre så ut uten jobbebukse og kom på hvordan det var å være kjærester, uten korona hengende over skuldrene, jobb og hverdag. Helgen ble toppet med at jeg attpåtil fikk lov til å gå på kampen hans på fredag. 

Her kommer et lite bildedryss fra den fineste helgen på… Lenge 💕

Mett, god, og full av den derre deilige takknemligshetskriblinga i hele kroppen. 

Jeg har tatt med meg den digge følelsen inn i dagen i dag, og jeg har også tatt med meg et enda større ønske om å skaffe meg badekar. Eller, vi har to flunkende nye bad i den nye leiligheten vår som vi forhåpentligvis ikke kommer til å gjøre noe med på årevis, men jeg kjemper hardt for at mamma og pappa skal skaffe seg det. Nå skal det sies at badene deres er omtrent like nye, men de har tross blitt besteforeldre og jeg prøver å fortelle at barn(a)ebarna kommer til å digge å kunne bade hos dem. De er ikke helt med på planen min enda, men jeg jobber på. Aldri gi deg, osv. 😂💪🏻

Vel, badekar eller ei, fyfela som jeg gleder meg til å komme hjem til de igjen, og det at vi i dag har ønsket en ny måned velkommen betyr at vi er en måned nærmere det. HURRA! 

Jeg håper mandagen din har vært mye mindre blå enn baggen til C☝🏻 og at vårsola har vært innom og hilst på deg også i helgen. Sender deg en klem fra kjøkkenbordet her i Stockholm.

FORRESTEN! Det er gratis frakt på ALT fra GUTS ut dagen i dag. Klikk HER om du vil benytte deg av muligheten! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *