Rabattkode hos Ellos

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Hei, og god mandag til deg.💛

Selv om asfalten er bar og våren brøyter seg frem, så skal jeg innrømme at det fortsatt var litt kjølig å kaste jakka på bildet over. Men hey! Jeg ville bare få frem de fine skoene mine og fortelle dere at koden 435409 gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp hos Ellos. 

Når vi først er inne på sko, så tenkte jeg også at jeg skulle vise dere noen freshe kicks (og pumps, og litt annet, hehe) i tilfelle du er på skojakt for våren. Rabattkoden gjelder forresten på alle ordinære varer, og ikke bare sko altså, selv om det er det jeg vil vise dere i dag, hehe! 

HER finner du skoene mine! De er så drømmeaktig høye heler kan være, freshe og… Sa jeg gode? De finnes også i en haug av andre farger, og selv sikler jeg litt på rød og leo…  

HER finner du de røde… Jeg tror faktisk at jeg må ha de også jeg! 

Jeg lette etter kule sandaler i hele fjor, som ikke er som å gå på to planker, så da jeg kom over disse for et par uker siden så klikket jeg de rett hjem. MIDT I BLINKEN! De finnes også i grønn… Du finner de HER

Hvor fete er ikke DISSE

Hellooooo there! Disse kommer fra Agnes Cecilia og finnes i flere farger. Du finner de HER

Jeg vil bruke disse til skjørt, joggebukse, jeans med splitt og til sommerkjole! Du finner disse HER

Om du digga noen av disse eller ei, så kan du uansett klikke deg inn til www.ellos.no (HER) og titte. Koden 435409 gir deg 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og 5 % ekstra rabatt på salget frem til 31.3. Si ifra om du finner noe fint a!

Håper sola lyser opp mandagen din, klem fra meg💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *