RABATTKODE HOS ELLOS

Categories Outfit

Reklame | Ellos

Nytt år, nye muligheter og ny rabattkode hos Ellos 🖤

Jeg tenkte som jeg alltid gjør når Ellos.no fylles opp av nyheter, og dele mine favoritter. Det er alltid et prosjekt i seg selv, for det er så mye fint… De er rett og slett rågode, både på kvalitet, på farger og på plagg som varer. Jeg har jo blitt veldig glad i A Better Choice-kategorien som hjelper å velge mer bærekraftig, og utvalget er veldig bra! Sjekk ut det! 

– Rabattkoden 455406 gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og 5 % ekstra rabatt på salget ut 31.1 –

Å, som jeg elsker blazere og denne nyheten (med matchene bukse) er en drøm! Du finner den HER. Den finnes også i sort og grå!

Denne finfinfine blusen finner du HER

Hvor fin er ikke denne? Den finnes også i flere farger, og jeg vil bruke den til sneakers, skinnjakke og kule shades til våren! Du finner den HER

Denne kjolen!!!! Ah… Du finner den HER

Denne rå skinnbuksa finner du HER

Husker du den jakka som var så poppis for noen år siden, men som ble utsolgt før man rakk å blunke? Vel… Denne er jo enda finere! Den kommer fra str. 34-52. Du finner den HER

Er ikke denne fin? Du finner den HER.

Og dette er bare noe av det Ellos har å by på. Ta deg en titt HER på nettsiden for å kikke, og husk å legge inn rabattkoden 455406 for 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og 5 % ekstra rabatt på salget, når du finner noe fint! 

Jeg håper at du har det fint og at du føler deg finfinfin. Minst like fin som den sorte blusen.

Klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *