En helt vanlig jente, med unike valg

Categories Podkast 🎧

Halloooisen ❤️

Det er torsdag, og det betyr ny episode ute av podkasten min Sykt Ærlig med Martine! I dag skal du få treffe Madeleine.

Madeleine har en mentalitet jeg beundres av, rutiner man stort sett bare ser på film og en holdning til livet for mange nok kan virke skremmende. Hvorfor? Vel, jeg tror det er for at hun vil bli den beste utgaven av seg selv. Utenfor komfortsona. Jeg er spent på hvorfor, hvordan og hva – For hva får deg til å frivillig stå opp grytydelig, når det er minusgrader for å bevise for deg selv? Gang på gang? Må det til? Og hva skal til for at Madeleine er den beste utgaven av selv? Hva har gjort henne til henne?

Du finner som alltid episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

Stor klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *