Rabattkode hos Ellos:

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

GOD SOMMERSØNDAG 💛

Jeg sier muligens dette for hvert sesongbytte, men jeg elsker sommermote! Begynner jeg å bli eldre siden jeg synes det? Eller er det bare det at det er så mye fint rundt om i butikkene? Kanskje jeg rett og slett skal skylde på Ellos, for er det noen som har mye fint – året rundt – så er det dem. De treffer liksom blink hver gang de krydrer nettbutikken med noe nytt, og alt er så flott, fint og kult! 

Her har du mine favoritter for øyeblikket…

– Rabattkoden 435471. Den gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og

5 % ekstra rabatt på salget – 

Helloooo there ❤️ Denne toppen finnes også i grønn og hvit, og jeg klarer søren ikke å bestemme meg for hvilken av de som er finest… Du finner de HER

OOOOKEI! Jeg kan ta denne i hvit, det er helt greit 😂 Du finner den HER

Denne kjolen finnes i flere farger og kombinasjoner og du finner den HER

Den perfekte t-skjorten fra størrelse 34/36-50/52. Den finnes i en haug av fine farger, og du finner den HER

Om jeg bare fikk ha en pyntesommerkjole i skapet… Du finner denne HER. 

Jeg 🖤 shortsskjørt! Det er jo geeeeenialt, haha! Du finner det HER, og det finnes også i flere farger. 

Det samme med playsuit! Hvor undervurdert er ikke det a? Klikk HER for å finne den. 

Om, eller nei vent, NÅR du finner noe du digger fra Ellos, så kan du bruke rabattkoden 435471. Den gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og 5 % ekstra rabatt på salget. Den gjelder på ALLE varemerker!

Jeg håper du får en nydelig søndag, og at playsuit blir skikkelig trendy igjen – For det er jo mye mer praktisk enn kjole 😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *