På ønskelisten min…

Categories Inspirasjon

Hei sveis!

Er det noe jeg syntes er fett med sosiale medier, så er det all inspirasjonen som finnes der. Det bugner av kule mennesker som kan inspirere meg i matveien, som gir meg tips til en nytt antrekk og googler man ‘frisyre’ i et desperat øyeblikk når man ikke har peiling på hvordan man skal ha håret… Voilà!

Jeg henter mye inspirasjon fra andre. Alt i fra treningsøkter, til hvilken kjole jeg skal ha til den og den anledningen og til hva jeg skal ha til middag.

Jeg er jo på ingen måte en ekspert på noen som helst måte, men jeg har tenkt til at jeg fremover skal bli litt flinkere til å dele hva jeg har på ønskelisten eller hva som har fått komme inn i klesskapet mitt! Sånn i tilfelle du skulle digge noe av det samme.

Denne har jeg i sort og grå, og jeg digger de! Denne er perfekt å subbe til stranda med over bikinien for å ta et kveldsbad, over en sommerkjole eller sammen med et skjørt. Du finner den HER.

Denne har jeg tipset om før, men det står en til på ønskelista. Den sitter dødsbra og er fin – Ikke minst! Ja, også koster den 111,-. Du finner den HER.

Jeg ELSKER sånne kjoler! De er like kule til hverdag som til best, med høye heler eller sneakers. Fin pris og fin kjole. Prima! Du finner den HER.

Det er det samme med denne som den over. SÅÅ FIN! Denne er fra Gina Tricot og du finner den HER.

Selv om jeg aldri kommer til å likne på henne, så kan jeg være DØDSHOT i denne. ELLER HVA?! Du finner denne HER.

Denne har jeg aldri testet, men lillesøsteren min har flere av disse og digger de! Så nettopp at den koster 97,- nå, så jeg tror kanskje jeg bare må få ut finger’n og bestille den nå. Den finner du HER!

NYYYT SØNDAGEN💛 Klem fra hun som nettopp har brukt en halvtime inne på Tise og Finn.no, haha!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “På ønskelisten min…

  1. Den bh toppen fra Cubus; kan jeg spørre hvilken str du bruker? Sliter med å finne noen som holder greiene oppe og samtidig er stram nok rundt, spesielt pleier fasongen bli helst slapp for å ordlegge meg rart 🙄😝

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *