Jeg svarer på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

God morgen, fra hotellsenga med verdens hardeste puter!

I dag vender vi nesa hjemover etter noen fartsfylte, fine og innholdsrike dager her nede i Bratislava. Vi har truffet SÅ mye fine folk fra forskjellige nasjonaliteter, sunget av full hals og gått til bena omtrent har falt av. VM ER GØY! Skikkelig gøy. 

Jeg har fått noen spørsmål om det, så jeg kan heller fortelle litt mer om det når jeg svarer på spørsmålene, for nå er det klart for ukens spørsmål og svar:

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig fint! Jeg er veldig takknemlig, glad og tilfreds. Jeg har storkost meg i Bratislava, men gleder meg til å komme hjem, hive meg inn i hverdagen igjen og ikke minst til å få hjem C om noen dager.

Skal du reise noe mer i tiden fremover?

Ja! Jeg skal til Spania om noen uker, så på en jobbtur til København og så tre uker til Kypros. Wiii!

 Er det noe du bevisst aldri skriver om på bloggen?

Ja, det er det. Det er blant annet enkelte ting i privatlivet som aldri kommer på bloggen. Ofte har det med å gjøre at det berører mange flere enn meg, at det ikke har noe relevans for noe annet enn oss og at jeg rett og slett ikke behøver å dele absolutt alt. Ja, selv om jeg deler mye💛

Hva jobber kjæresten din egentlig med?

Han spiller hockey og det er det han gjør! 24/7. Hehe!

Hva har du egentlig gjort i Bratislava?

Det er hockey-VM her, og C er med. Så vi har, som mange andre familier, tatt turen ned for å heie!

Hvor lenge har dere vært borte fra hverandre nå?

Jeg kan ikke huske sist vi hadde hverdag. Ja, eller når vi så en film, lagde middag sammen eller la oss sammen på en onsdag hvert fall, hehe! Før VM var det sluttspill og da var det hæla i taket da også, men når han kommer hjem nå, så skal vi både se film, lage middag og legge oss sammen på en onsdag, hahaha!

Hvor mye kostet turen til VM?

Den kostet knallhard jobb i ukene før for å ha mulighet til å reise, prioriteringer og valg. Ja, og jeg har fått igjen med renter i form av opplevelser, minner og underholdning! Skjønner at det ikke var det svaret du ville ha, hehe, men det er hvert fall sånn jeg ser på det!

Har du tatt botox i panna?

HAHA! Jeg får dette spørsmålet hver uke. Jeg skjønner ikke jeg, men ser det sånn ut?😅

Er det noe jeg ser så er det at etterveksten burde hatt en omgang, men den kommer fortere enn jeg omtrent rekker å skifte truse, så det får bare være. Haha!

Hvor mye tjener du i måneden på sosiale medier?

Dette spørsmålet dukker opp ofte. Men: Det varierer veldig fra måned til måned. Jeg tok et standpunkt når jeg begynte med det jeg gjør at jeg aldri skulle prate om penger, og det står jeg fortsatt ved. Jeg syntes det er veldig stas at jeg kan leve av det jeg gjør, og jobber knallhardt for å kunne gjør det.

Hvem er på topplista di på snapchat?

Hva sier du til deg selv når noen for eksempel skriver noe stygt til/om deg?

Da minner jeg meg sjæl på at det finnes noen som ikke liker Beyoncé heller, og da går det liksom litt bedre🖤

Hvor gammel er søsteren din?

Hun er 16 år, men jeg tenker at hun fortsatt er ti. Heh.

Hva var ditt favorittfag på skolen?

Hmm… Jeg var hun som elsket å ha norsktentamen på ungdomsskolen fordi jeg da kunne skrive og være kreativ, hehe. Norsk var dessverre ikke like kult på videregående! Ja, gym var høyt oppe på lista det også.

Om du hadde vunnet 1 million kroner, hva hadde du brukt det på?

Oi… Jeg hadde antakeligvis kjøpt meg én ting som jeg ellers aldri ville tatt meg råd til, støttet en forening som står hjertet mitt nært og slengt resten inn på sparekontoen.

Har du naturlige krøller eller krøller du det?

Jeg har litt liv i håret, men laaaangt ifra krøller som på bildet under, så de har jeg laga sjæl. Kunne bare ønske at det var gjort på et knips, haha!

Nå skal jeg og mamsen gå for å spise litt frokost før vi skal nyte de siste timene her. Jeg håper at søndagen deres blir finfin!

Vi snakkes hjemme. OVER OG UT 🖤

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *