På ønskelista…

Categories Ukas Ønskeliste 👠

Reklame | Annonselenker

Hei på deg 💛

Selv om jeg både har hatt på meg ullsokker og pannebånd i løpet av helgen, så later jeg som om det er sommer innvendig. Jeg lengter tilbake til forrige helg da jeg subbet rundt i shorts og t-skjorte nærmere midnatt og for første gang i år hadde fått fregner på nesa. De er bortevekk nå, men jeg håper virkelig at de kommer på besøk igjen snart og at ullsokkene kan bli en luksus etter midnatt i løpet av sommeren!

Denne er så sporty, fin og praktisk! Du finner den HER i tre andre farger også🖤💛❤️💙

Denne shortsen skal jeg løpe MASSE i, i sommer (og bruke den under kjoler for å slippe gnagsår). Du finner den HER.

Denne HOTTE badedrakta finner du HER.

DENNE skal jeg bruke over skjørt og boyfriendjeans i sommer.

Hvor fint er ikke dette? Du finner det HER (og i rødt) til 299,-.

Disse har stått på ønskelisten min lenge! Tenk deg de sammen med skjørtet over eller bare sammen med en kul jeans og t-skjorte? Du finner de HER.

… Disse er jeg så usikre på! Jeg har alltid tenkt at sandaler hører hjemme på bestefar og små kids, men jeg har sett flere rocke det i det siste. Skal, skal ikke? Uansett, om du skal – Så finner du de HER. Jeg har hørt at de er skikkelig gode å gå i!

Jeg håper du har en fin dag, og at varmen kommer på besøk snart igjen.💛

Stoooor klem fra meg!

7 kommentarer

7 thoughts on “På ønskelista…

  1. Sorry for å være den som forteller deg dette, men kjæresten din sov med en venninne av meg i helgen…

    1. Hei Nina! 🙂
      Mens ham var på hyttetur sammen med meg og familien hans? Når vi feiret 70-års lag? Når vi så på film? Når han var på sykkeltur med stefaren sin?
      Bedre lykke neste gang, og takk som byr! Ha en fin og raus kveld videre <3

    2. Hvis du er stor nok til å kunne skrive så er du stor nok til å ikke ljuge også. Sånt skriver man selvfølgelig ikke når det ikke er sant. Skjerp deg, du er teit.

  2. Nina ingen tror på det du skriver! Tror ikke kjæresten t Martine vil være utro. La dem være i fred. Love you Martine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *