En sykt ærlig Jenny Huse

Categories Podkast 🎧

Jeg skal ærlig innrømme at det faktisk er litt vanskelig å skulle introdusere, og hvert fall beskrive dagens gjest. Jeg har faktisk snakket med henne før, i episode 46 av Sykt Ærlig Med Martine. Da snakket vi om plastisk kirurgi, og jeg beskrev henne som ekstra. Ekstra vipper, ekstra lepper, ekstra sminke. Ekstra. Da episoden ble sluppet hadde hun akkurat fått seg ny rumpe også. 

Jenny Huse er ekstra, og det ønsker hun også være. Hun forteller at hun drømmer om å bli Norges største kjendis. Det er ganske naturlig å plassere henne i kategorien som kontroversiell. Hun sier det hun mener, det hun tenker, hun er helt ærlig på hva hun mener om seg selv og hun har en mentalitet som ikke er typisk norsk. Jeg vet faktisk ikke hva den er typisk, sånn i det hele tatt, hehe. Hvordan kan det egentlig ha seg at vi er så forskjellige, men at vi allikevel prater så godt sammen som vi gjør? 

I dag ønsker jeg velkommen til Jenny, og kan jeg love deg at dagens episode er… Interessant! 

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *