Over til noe helt annet…

Categories TIPS!

Reklame | Bygghjemme

💭Jeg er oppvokst med en gigantisk hage, og når jeg sier gigantisk – Så mener jeg gigantisk. Jeg husker at pappa alltid måtte bruke to dager på å klippe gresset og vi eide både sitteklipper, ståklipper og kantklipper. Jada, såpass måtte det være.

Vi flyttet fra hagen på størrelsen med en park for ganske mange år siden nå og jeg tror at pappa fortsatt jubler litt når han skal ut for i klippe gresset i den ‘nye’ hagen. Ikke fordi han er spesielt glad i å klippe gresset, men fordi det tar en times tid – Og ikke to dager. Og det som før kunne være en times avkobling, går han vel omtrent på nervene nå.

Jeg og mamma har derfor prøvd å foreslå at de skal gå til innkjøp av en fancy robotklipper i flere år nå. Bestefar fikk seg en i fjor og vi klarte nesten å overtale han. Men bare nesten. Du vet… Han var jo ikke like gammel som bestefar enda og klarer visst fortsatt å gjøre det sjæl. Men, jeg sendte han denne meldinga tidligere i dag allikevel, så vi får se hva det blir til:

Om du mot formodning skulle ha en like sær pappa som meg som du behøver å overtale eller om du skulle falle for fristelsen du også, så vil jeg anbefale utvalget hos Bygghjemme (tips fra bestefar, haha).

💭 Apropos bestefar. Hva skulle jeg gjort uten han? Tanken om at jeg burde bytte dekk på bilen min hadde ikke en gang slått meg før bestefar ringte og lurte på om det ikke var på tide nå. I stad svingte jeg innom med dekkene i bilen og svoooosh, så hadde gammer’n ordna opp.

💭 Ja, og tilbake til hage. Nå ble det muligens mye ‘handyprat’ her, men det er luksusen med å ha en blogg der jeg kan skrive om absolutt aaaalt. Til og med dekkskifte og gressklippere. Vi har en skikkelig fin uteplass som jeg gleder meg til å fylle med venner, planter og grill! Vi får grillen vår til oss på fredag og gjett om det skal grillast da a. Det eneste demotiverende er at jeg vet at uteplassen bare er midlertidig med tanke på at vi aldri vet om vi skal bo her i et eller to år, men jeg får bare gjøre det beste ut av det. Koselig skal det bli der – Uansett!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *