Om Ulrikke Falch

Categories Podkast 🎧

Da jeg bestemte meg for at jeg ville snakke om kropp i podkasten denne måneden var det flere jeg var nysgjerrige på, og en av de som sto øverst på lista var Ulrikke Falch. Mange kjenner Ulrikke fra suksesserien SKAM, noen kjenner henne for hennes engasjement på Instagram og andre kjenner henne som feministen med de sterke meningene.

Jeg vet at Ulrikke har mye på hjertet når det kommer til månedens tema og det har vært en del ting jeg har hatt lyst til å spørre Ulrikke om.

For eksempel…

Mener Ulrikke at en kropp er mer riktig enn en annen?

Hvordan går det egentlig med spiseforstyrrelsene?

Var forholdet til Henrik et PR-stunt?

Var hun forberedt på at folk kom til å reagere på at hun ble sammen med en fyr med sixpack og holdninger som på mange måter var motsatt av hennes egne?

Hvorfor poster egentlig Ulrikke bilder av kroppen sin på sosiale medier?

Episoden med Ulrikke er skikkelig fin, sårbar og ærlig. Du finner den ved å søke på «Sykt Ærlig med Martine» der man podkast (Spotify, iTunes og podkast-appen).

Gleder meg til å høre hva dere syntes🖤

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *