Første gang jeg sov over og litt til

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå dumpet jeg nettopp nydusja ned i sofakroken samtidig som jeg tenkte på hvor luksus det er at sofaen omtrent står ute på terrassen. Dørene står på vidt gap, kveldssola lyser opp hele leiligheten og C har tatt på seg å lage dagens middag.

Apropos ‘vidt gap’! Jeg har jo en greie for det å sove med vinduet på soverommet oppe. Første gangen da jeg sov over hos C sa jeg ‘hey, kan du ikke sette vinduet på vidt gap’, noe som resulterte i at han fikk latterkrampe samtidig som han lurte på om han ikke heller kunne sette det på grått gap.

Ja, tidenes dårligste humor. Haha! 

Vi dro hjemover i 13-tiden idag. Når vi kom hjem dro han rett på trening, mens jeg satt på favorittspillelista på full guffe, samtidig som jeg tok i et tak her hjemme.

I skrivende stund er leiligheten helt nyvaska, men den sola jeg nettopp skrøt av lyser opp alt det jeg ikke har fått dratt med meg i støvsugeren eller med vaskekluten. Takk skarru ha, liksom! Vi fikk endelig ordet litt på terrassen, kjøleskapet er vaska og jeg har til og med ryddet sminkepungen min. Det skjer ikke hver dag si.

Jeg har hatt en formidabel påskeferie, men jeg må ærlig innrømme at den gjerne kunne vært hakket lenger. Vi har gått tur, grillet masse, sovet masse, spist god mat, sett krimserier og ja, høvla innpå med påskegodis. NYYYDELIG. Noen dager til hadde gjort seg, men jeg klager ikke. Sola skinner, i morgen skal jeg spille inn en ny episode av podkasten og det skjer mye spennende fremover, og hverdagen er sannelig ikke så dum den heller.

C drar avgårde på landslagssamling i morgen (WOHO!) og vi har avtalt en Paradise Hotel-date i kveld. Vi henger ganske langt etter og etter noen dager med mye krim i monitor er det kanon med noe helt annet.

Nå roper kokken på kjøkkenet og spør om ikke jeg kan sjekke kyllingen. Jeg fikk den nemlig så innmari god sist, påstår han. Flaks, kalles det. Men, jo, det er klart kyllingeksperten kan trå til, haha.

Jeg håper påsken deres har vært fin og at dere er klare til å ta fatt på hverdagen igjen💛 Dere er bra!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *