Det hadde jeg ikke trodd!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle sitte ute i bikinien på terrassen i april, at jeg skulle subbe barbent rundt og kjenne at fregnene på nesa kommer til syne. De som bestilte dette påskeværet har gjort en heidundranes god jobb og får 10 poeng av meg. Hei fregner på nesa, ro i sjela og bleke legger. 

De siste dagene har vært fulle, fantastiske og innholdsrike. Det har vært fest siden gullet ble kapret på mandag og det har vært helt vanvittig. Jeg tror ikke at det har sunket inn hos noen av oss, men vi har jaggu fått feiret det til det ytterste, selv om feiringa ikke er helt over enda.

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne, men jeg er full av glede og takknemlighet. Ja, selv om hodet banker, bena verker og øynene sliter med å holde seg oppe. Jeg drikker jo ikke alkohol og kan bare tenke meg hvordan de andre som har holdt på siden mandag har det. Men hey, det ekke hver dag man vinner gull!

De siste ukene har egentlig vært ubeskrivelige. De har vært tøffe, krevende, slitsomme, spennende, morsomme og nervøse, og jeg tror både at jeg og C trenger disse påskedagene til å lande litt. Ja, kanskje til å kjede oss litt, for jeg har helt glemt hvordan jeg kjeder meg. Haha!

Akkurat nå sitter jeg hjemme hos mamma og pappa. Vi skal grille, se påskekrim og jeg skal subbe rundt i den styggeste pysjen jeg eier. C er i Sverige og feirer med gutta på laget og jeg gleder meg til at vi skal ture hjem til familien hans i morgen. Ja, før det er duket for landslagssamling til uka igjen. Det er nemlig ikke helt over for oss enda, si.

Vi hadde forresten besøk av isbilen her tidligere i dag og Martine (7) år og Pernille (3 år) var i ekstase! Når vi hørte den løp vi som gale begge to og stakkars pappa kom hesblesende bak – Akkurat som i ‘gamle dager’👆🏼.

Jeg håper at dere har det fint og at sola skinner dere du er også💛 Takk til alle som er på jobb mens vi andre koser oss i påskesola, til alle som sørger for at alle festglade mennesker på fjellet kommer seg trygt hjem og til alle som gjør at noen føler seg litt mindre alene.

Nå skal jeg svare på den siste mailen i innboksen, logge av og tenke litt til på at jeg fortsatt sitter i bikinien på terrassen i april.

STOR KLEM!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *