Om Erik Sæter

Categories Podkast 🎧

Da jeg bestemte meg for at ‘kropp’ skulle være det første temaet jeg ville snakke om i podkasten min var jeg fast bestemt på at jeg måtte ha med meg en mann. En som jeg vet mange ser opp til, en som utad virker til å være veldig sikker på seg selv og en man kanskje ikke tenker på at har så mange tanker om kropp.

Jeg gikk i tenkeboksen og kom frem til at jeg ville snakke med Erik Sæter. Jeg har nemlig lenge vært veldig nysgjerrig på han. Første gang jeg så han på TV-skjermen tenkte jeg at det var en fyr som var altfor høy på seg selv og som trodde at han var noe. Han var cocky, kjepphøy og breial. Ja, og det syntes jeg vel helt ærlig at han fortsatt kan være. Men det vet han, så det går bra å si høyt, hehe!

Jeg savner flere mannlige stemmer i debatten om kroppspress og jeg tror det er lurt å tråkke litt på den holdningen om at gutta skal klare alt sjæl, at menn ikke skal grine eller vise svakhet.

Jeg har derfor snakket med Erik, jeg har fått svar på om han faktisk er så selvsikker som det han virker som, hvilke tanker han har om sin egen kropp og på om han noen gang har blitt negativ påvirket av broren sin Erlend Elias, som har vært åpen om at han har fikset på utseende.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig med Martine’ (feks iTunes, Podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler eller Spotify)🖤

4 kommentarer

4 thoughts on “Om Erik Sæter

    1. Hei Elin!
      Dette vet jeg ingenting om og kan derfor ikke si noe om det… Jeg tar sterk avstand fra voldshandlinger, men som sagt så er det noe jeg verken er opplyst eller vet noe om. Send meg gjerne en privat melding!
      Håper du får en fin dag <3

  1. Hei! Nå har jeg hørt på alle episodene dine fra podden. Må ærlig si at denne episoden skuffet. Mange av tingene Erik sa var utrolig stigmatiserende og overlegent. Men syns du var veldig god til å påpeke det og ta en god intervjuer-rolle! Lykke til, skal lytte videre :-);-)

    1. Hei og takk for kommentar <3 Det er veldig viktig for meg å ha med forskjellige folk, ta opp forskjellige temaer og få frem forskjellige synspunkter. Jeg er heller ikke enig med alle eller i hva som blir sagt. Det er også vanskelig å forutse hvordan ting vil bli før episoden spilles inn.
      Takk for hyggelig tilbakemelding til meg og takk for at du lytter <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *