En litt spesiell kjærlighet:

Categories Inspirasjon, Outfit

Reklame | Ellos

Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige… Jeg elsker våren. JEG ELSKER VÅREN! Jeg kan faktisk ikke huske at solen, varmegrader og tilfredstillelsen med å se snøen smelte var like stor i fjor, for i år er den enorm. Jeg digger når gradestokken spiller såpass på lag at jeg kan kle meg etter hva jeg vil ha på selv, og ikke etter været. Ja, også digger jeg når jeg kan dra frem vårjakkene mine. Ja, jeg er litt for svak for vårjakker. Faktisk så svak at jeg bruker de året rundt. Jeg bruker de under boblejakken på vinteren, på sene sommerkvelder, kombinert med store strikkagensere om høsten, ja – Og nå da.

I forrige uke fikk jeg spørsmål om jeg ikke kan bli litt flinkere til å fortelle om hvor jeg kjøper klærne mine, om nettsider som har klær for alle og enhver og klær til en ganske så fin pris! Jeg så mitt snitt til å kunne dele min kjærlighet til vårjakker og til å kunne tipse dere om Ellos. Jeg heier på de som selger klær til alle former og fasonger, og jeg syntes at Ellos er veldig flinke. Ja, også må jeg innrømme at tre av vårjakkene mine er derfra. Hehe. 

Jeg tenkte derfor at jeg skulle vise noen av mine favoritter til dere som vil se det:

✘ 

Denne. Jeg har lånt C sin jakke i snart fire år, men har endelig fått min egen (sånn at vi slipper å krangle om hvem som skal bruke hans, hehee). Denne jakken finnes fra størrelse 34-52 og du finner den ved å klikke HER.

✘ 

Well hello there..Denne har jeg ikke selv, men jeg sikler. Så nå kan du vær så god få sikle sammen med meg. Denne finner du HER.

Denne ønsker jeg meg også. Alle som flyr rundt med sånne jakker, en kul jeans og sneakers ser så sporty og freshe ut. Jeg vil bli en sånn en. Denne finner du HER.

Nei, søren. Nå må jeg faktisk jobbe litt også – Og ikke bare drømme meg bort i jakkeland. Her i huset har C er greie for sko, mens jeg har en greie for jakker… Kunne ikke han hatt en greie for å støvsuge, også kunne jeg hatt en greie for sokker eller noe i stedet? Mye mer praktisk og det hadde tatt mye mindre plass, haha!

Du finner en haug av fine og praktiske jakker fra Ellos HER.

Jeg håper du får en fin onsdag videre 🌸

// Marty

@ellosofficial #Ellosofficial #Elloswomen 
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *