Jeg må være ærlig med dere

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag har jeg en sånn dag. Jeg skulle egentlig oppdatert bloggen med noe klokt, bra, inspirerende, lærerikt, irriterende eller fint. Jeg har egentlig prøvd det i hele dag. Men vet dere? Akkurat i dag så går det faktisk ikke. Hodet mitt er nemlig helt tomt, jeg er kaputt og jeg er nesten så sliten at jeg bare har lyst til å gråte litt. Eller mye. Jeg er faktisk der at jeg ikke orker å begynne og gråte en gang, for det virker for slitsomt.

Noen dager er det sånn. Livet skjer, kroppen sier ifra og hodet er tomt, og jeg tenker at det er bedre at jeg er ærlig på det. For jeg syntes det er helt tullete av meg å oppdatere dere med hva jeg har gjort i dag, hva jeg skal, noe superspennende eller et eller annet fjas, som overhode ikke stemmer eller har noe med situasjonen akkurat nå å gjøre. For jeg er faktisk ikke interessert i å skrive hvor sjukt bra jeg har det, når jeg er så sliten at jeg ikke en gang husker hva jeg gjorde i går. Jeg er rett og slett skikkelig sliten og akkurat nå har det vært litt mye.

Og, det for jaggu være greit. Sånn er det faktisk bare, og det er livet. Livet er fint, men av og til er det litt mye, litt for tungt og det hender at det er litt for mye som skjer. Jeg forsøker å minne meg selv på at det da er greit å ikke være det supermennesket jeg aller helst vil være selv. At jeg ikke trenger å stå med tannbleking på tennene om morgenen, med macen i den ene hånden, mailen i den andre og med usmurt foundation i fleisen. Jeg trenger og klarer faktisk ikke alltid å være hun jeg forsøkte å være i dag morges, og stort sett ellers også. Det er bare feil, umulig og falskt. Jeg trenger ikke alltid å prøve og være så fordømt flink.

Sånn er’e bare si.

Akkurat i kveld er jeg ikke blogg-Martine og jeg er ikke super-Martine, jeg er nå-må-du-puste-og-ta-vare-på-deg-selv-Martine.

Jeg håper dagen deres har vært fin, jeg skal logge av nå og jeg satser på litt nytt krutt i morgen 💛 Ta vare på dere selv! Stor klem fra meg.

// Marty

14 kommentarer

14 thoughts on “Jeg må være ærlig med dere

  1. Jeg kjenner meg så igjen i hvordan det er! Det er viktig å ta vare på seg selv noen ganger.
    Håper du har en fin kveld.
    Gode klemmer til deg.

  2. Dette trengte jeg å høre! Jeg begynte uka med litt for høye forventninger og ble nødt til å senke dem.. som læreren min sa til meg «Vi er bare mennesker». Klem!<3

  3. Synes du laget et bra blogginnlegg i dag også jeg! Du blogger om noe ekte og personlig og noe vi alle kan kjenne oss igjen i. Stå på! Du er knall bra til å være deg. Faktisk er du den beste til å være nettopp deg! Og det er så ekte og flott at jeg må bare si det jeg tenker! Du ER et flott forbilde og en person som gir av deg selv, til og med når du føler deg tom og sliten.. vær stolt av deg selv. Spesielt på slike dager! Er da man trenger selflove mest!🤗🤗😍

  4. Synes du laget et bra blogginnlegg i dag også jeg! Du blogger om noe ekte og personlig og noe vi alle kan kjenne oss igjen i. Stå på! Du er knall bra til å være deg. Faktisk er du den beste til å være nettopp deg! Og det er så ekte og flott at jeg må bare si det jeg tenker! Du ER et flott forbilde og en person som gir av deg selv, til og med når du føler deg tom og sliten.. vær stolt av deg selv. Spesielt på slike dager! Er da man trenger selflove mest!🤗🤗😍

  5. Er viktig å ha en ta-vare-på-seg-selv-dag innimellom, vi er ikke super mennesker hver eneste dag (svært sjelden egentlig, hehe).. Ta deg en timeout, det fortjener du! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *