Noen tips fra meg!

Categories Outfit

Reklame | ELLOS

Jeg sverger til en pen (kul) bukse, klassiske sko og en fin topp når jeg enten skal ut og svinge meg, eller pynte meg. Når jeg tenker meg om så er vel det egentlig det samme, men – Du skjønner 😂

Det er nemlig stort sett behagelig og det fine er at jeg kan bruke plaggene om hverandre, og det kan man jo liksom ikke med en kjole. Ta et skinnskjørt for eksempel. Jeg mener at alle burde eie et skinnskjørt i en eller annen variant, for det er fint året rundt, det er en venn i nøden og det passer til absolutt alt! Det samme gjelder den klassiske og sorte buksa som jeg har lenket til rett under her.

Her er noen av mine Ellos-favoritter i november:

Bluse HER – Sko HER – Bukse HER

Blusen er perfekt til alle vinterens anledninger, skoene er overraskende gode å gå i og buksa er om jeg får si det sjæl et must. Den duger til alt og man kan alltid ta den på seg når man lurer på hva i alle dager man skal ha på!

Skjørt HER – Sko HER – Bluse HER

Jeg digger, digger, digger dette skjørtet! Skoene er litt høyere enn de over om man liker det og blusen er klassisk, fin og om du bruker den i selskap på lørdagen, kan man fint bruke den igjen på jobb på mandagen.

Bluse HER – Sko HER – Bukse HER – Toppen på bildet til høyre finner du HER, om du digger den!

Jeg har blusen i sort, og jeg bruker den MASSE. Skoene passer veldig fint sammen med denne buksen som hvert fall jeg syntes er helt prima – Og behagelig, for oss som bryr oss om det.

Ellos tilbyr som vanlig en haug av fine ting, og størrelser til alle og enhver. Og det beste: De har MASSE bra tilbud under Black Week. Bruker du koden 405451 får du 5% ekstra på alle tilbud mellom frem til 2/12. Den gjelder både på salg og kampanjepriser. WOHO! Vinterens antrekk =✅.

Klikk deg inn på Ellos HER for å finne dine favoritter eller for å la deg inspirere ✨

Klem fra meg!

1 kommentar

1 thought on “Noen tips fra meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *