De influenserne jeg ikke skjønner meg på…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har et spørsmål… Eller, jeg har faktisk flere, så det er kanskje like greit å sette i gang…

Får ikke reiseinfluenserne…

Lavt lavt blodsukker når de er på reise?

Blir aldri flyene deres kansellerte?

Ser de alltid smashing ut?

Lukter ikke de flyplass, svette og fis når de ankommer destinasjonen?

Får de aldri kink i nakken av dårlige soveposisjoner?

Får de aldri rennemage av dårlig mat?

Renner aldri solkremen deres av og ned i øynene?

Blir ikke bikinien stygg av klorvannet?

Får de aldri gnagsår etter å gått, gått og gått enda litt til?

Er de aldri jetlagged?

Flyr de alltid på nydelige tidspunkter så de aldri blir stuptrøtte?

Blir de aldri solbrente?

Flasser de aldri på nesa?

Blir ikke de kvalme av turbulens?

… Og et litt annet spørsmål: Går vi glipp av alle sponsorene deres eller tjener reiseinfluensere ekstra godt på å annonsere for selvbruning, tannbleking og bikinier? JEG SKJØNNER IKKE! For jeg har søren ikke råd til å svømme med griser, henge på svindyre båter, å spise gourmet måltider over en lav sko og bo på luksushoteller i dagevis. Hmmm…

Uansett. Jeg kom over to bilder av meg sjæl fra noen helger tilbake, fra da jeg var på reise, hadde så lavt blodsukker at jeg kunne spist sokkene mine og fra da det kom begge veier etter en ganske heftig turbulens…

Så slo det meg at vi kanskje bare får sett bilder med filter, gjennomsiktige blå hav, solbrune kropper og store smil, fordi det å reise egentlig ikke er så forbanna glamorøst.

Men inspirerte, det blir vi! Hvert fall av den ene siden av det. Den siden der vi glemmer flassende neser, svette rygger og såre føtter. For ikke å snakke om trange fly😂

Bak kameraet…

VS foran.

Eller?

8 kommentarer

8 thoughts on “De influenserne jeg ikke skjønner meg på…

  1. Veeel..det var en influenser i familien en gang som fartet rundt….
    La meg si det slik: Flysyke, svette, veggedyr, verdens verste matforgiftning, pengemangel, sove utendørs, oppspist av maur, manglende muligheter til dusj/hårvask, etc.
    Men ingenting av det kom på bloggen. 😏Vedder på influenseren var rene stinkdyret til tider.

  2. haha har tenkt på det her så mange ganger! følger ikke så mange reiseinfluencere, men Lost LeBlanc er flink (var det i alle fall tidligere) til å vise både de gode og vonde sidene ved å reise!

  3. Jeg kan kun svare på EN av spørsmålene, og ikke fordi JEG er noen influenser å snakke om…Men det meg å ha gått og gått og gått. Influensere GÅR nok ikke på ferie..de kjøres nok rundt i fine bilder ELLER ligger PAL ved poolen. Blir ikke gnagsår av sånt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *