Nå svarer jeg på spørsmålene deres:

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Fun fact: Jeg tror aldri at jeg har hatt på meg så mye sminke som jeg har på dette bildet. Jeg følte meg SÅÅÅ fin den kvelden! 

Hei fra hun som begynte på prosjekt døgnrytme i tidligere i uken og som vinket farvel til det forsøket så fort helgen kom. Jeg gruer meg allerede til hverdagen setter i gang i morgen, selv om jeg vet at det blir fint bare jeg kommer meg inn i det igjen.

I dag skal jeg trimme litt og så skal jeg og mamsen på harryhandel. Jepp, og jeg er stolt av det. Det skal hamstres og jeg gleder meg stort til at kjøleskapet mitt skal fylles opp av Pepsi Max igjen. Nydelig. Men før en ydmyk harryhandel og litt trim er det klart for ukens spørsmål og svar.

FORRESTEN!!! Jeg ligger på 1.plass på toppslisten i dag. Det er jo jaggu verdt en skål med Pepsi. Dæven.

Ukens spørsmål og svar: 

Hvordan har du det? 

Jeg har det bra! Jeg føler meg litt rar om dagen, men jeg tror det handler om at forrige uke var så kort, at jeg egentlig ikke har kommet ordentlig inn i hverdagen igjen og fordi jeg vil så mye. Jeg er så rastløs om dagen. Men jeg har det bra, jeg trives og jeg er veldig spent på tiden fremover.

Er du fortsatt en av profilene til Det Nye?

Ja, og det er skikkelig stas.

Var du på innflytningsfesten til Pilotfrue? Syntes jeg så deg kjapt på bloggerne. 

Ja, det var jeg. Altså, for en hus, for noen fine folk og for en fest de hadde arrangert.

Vet du om noen som skal være med på Paradise Hotel?

Ja.

Hvor mange kontaktet deg når du la ut at du inviterte noen til å feire nyttårsaften med deg og dine?

MANGE. Jeg fikk over tusen meldinger og jeg er skikkelig glad for at jeg faktisk gjorde det, for det ble veldig hyggelig.

Var jakken du brukte på nyttårsaften ekte pels?

Nei, det var den ikke. Jeg kan ikke huske sist jeg brukte ekte pels. Den er fra Drylake og er falsk!

Hva syntes du om bloggere som skriver om sexlivet sitt?

Jeg vet ikke hvilke blogger du leser, men de bloggene jeg leser bretter sjeldent ut om sexlivet sitt. Men, jeg tenker som så at det er deres valg jeg. Det er ikke greia mi, men det er jo godt vi er forskjellige. Eller noe.

Feiret du nyttårsaften sammen med C?

Ja, og en annen god gjeng <3

Skal du på Vixen?

Ja, det skal jeg!

Hva en din favorittpodkast?

De jeg hører på fast hver uke er “Livet på Läktaren”, Harm og Hegseth” og “Sølve & Lorentzen”.

Savner du å bo i Sverige?

Ja, hver eneste dag, men det er fordi jeg savner menneskene der!

Er du religiøs?

Jeg vil ikke kategorisere meg selv som religiøs.

Hvor gammel er du?

Jeg er 20 år, og jeg blir snart 21 (iiiiik)!

Hvem er det som har gjort at du har blitt så tøff som du har blitt?

Dette syntes jeg at det er vanskelig å svare på. På en måte så er jeg tøff, og på en annen måte så er jeg skikkelig sårbar – Og jeg tror at det egentlig er en veldig fin kombinasjon. Jeg tror ikke nødvendigvis det handler om at jeg er så tøff heller, men at jeg prøver å stole på meg selv, magefølelsen min og være komfortabel med hvem jeg er. Jeg prøver å være så rettferdig som mulig ovenfor meg selv og jeg prøver hver dag å stå opp for meg selv. Jeg tror at storebroren min har formet meg mer enn jeg tror, at barndommen min har gjort det og ikke minst mamma og pappa. Jeg er så takknemlig for at de alltid har latt meg prøve og feile.

Hadde du noen spesielle tanker om det å bli 18 år, tenker da på drikking, feiring, press osv?

Jeg husker faktisk ikke helt. Det største for min del med å bli 18, var at jeg kunne ta lappen. Jeg hadde en minifeiring, jeg drakk ikke en gang alkohol (fordi jeg ikke hadde et behov for det selv). Jeg husker at jeg følte litt på det at jeg burde hatt en gigantisk feiring, men det ble liksom aldri sånn – Og jeg angrer ikke et sekund.

En annen fun fact, om det kan kalles det… Jeg følte meg IKKE like fin dagen etter nyttårsaften, haha!

Hva er ekstra bra med å jobbe med sosiale medier? 

Oi! Hmmm… Det jeg setter desidert mest pris på er at jeg (stort sett) styrer dagene mine helt selv, at jeg kan jobbe fra hvor som helst i verden og at jeg ikke har noen faste arbeidstider. Det er jo ikke bare når man jobber med sosiale medier at man kan ha luksusen med å ha det sånn, men det er hvert fall noe jeg syntes er ekstra bra <3

Skal du ha flere boksigneringer?

Det er ikke planen. Men! Om du ønsker en signert bok eller en personlig hilsen i boken kan du sende meg en mail, også ordner vi det <3 [email protected].

Hva gjør du når du er langt nede for å komme deg opp igjen?

Hmm… Jeg går ofte inn i en boble der jeg gjør alt på autopilot, der jeg egentlig ikke gjør noe riktig og der jeg glemmer å puste, sove og spise. For at jeg skal ha det bra må jeg aller helst ha sovet nok, ha gjort unna det som stresser meg, gå tur i skogen, spise næringsrik og nok mat og gjøre noe som gjør meg glad!

Hvor mange har du ligget med?

Skal du ha etternavn, alder og adresse også?

Hvilken skade fikk du i ankelen når du ødela den for noen år siden?

Jeg røk omtrent alt som var å ryke og til sammen så var det tre store og forskjellige skader (som jeg ikke husker navnet på dessverre).

Hvorfor byttet du Instagramkonto?

Dette føler jeg at jeg har svar på til det kjedsommelige snart, men: Fordi jeg heller ønsker en mindre konto med troverdige, engasjerte og bra følgere, enn en stor konto der det er mindre engasjement, masse utalandske følgere som har hopet seg opp med årene og som folk blir imponert over når de ser fordi de tror det er kult. Neida, joda (det er ganske sant). Jeg ELSKER den nye kontoen min, hvor mange bra folk som følger den og hvor mye positiv energi det er der. Jeg stortrives der inne og selv om jeg vurderte kontobytte i over et halvt år – Er jeg strålende fornøyd med at jeg faktisk turte det. Jeg troooor faktisk kanskje en del andre influencere også hadde hatt godt av å gjøre det samme, men det er heldigvis ikke min business!

Nå skal jeg brekke meg løs fra senga og ta fatt på dagen! Harryhandel og Pepsi Max: Her kommer jeg. Jeg håper at søndagen deres blir bra ❤

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Nå svarer jeg på spørsmålene deres:

  1. Tenker hver gang eg leser på Spørsmål og svar Søndagen din. Fader så frekke folk er. Spørre om hva du tjener på blogg og boksalget og hvor mange du har hatt sex med. Hvem pokker har noe med det da. Digger svaret ditt i dag 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *