Nå svarer jeg på spørsmålene dere lurer på:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️, Spørsmål & Svar ⁉️

God søndag godtfolk! Her skinner solen både ute og inne, og jeg holdt på å bli småirritert her et øyeblikk når solen blendet meg gjennom vinduet – Men jeg trakk det tilbake. KOM SOLA, KOM VÅR! Blend meg så mye du vil, bare du kommer. Haha!

Det er klart for ukens spørsmål og svar:

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig fint! Som jeg har fortalt om så har det vært noen ganske kjipe uker med sykdom, men jeg blir litt bedre for hver dag som går. I morgen skal jeg prøve meg på trening igjen og jeg lengter. Nå vil jeg bare ha hverdag, vår, rutiner og god mat innabords, etter noen trause, grå og kjipe uker.

Hvor høy er du og trives du med høyden din?

Jeg er 1.79,5 eksakt, haha, og jeg digger det!

Hvor kan man få bestilt boken din på nett?

Du kan for eksempel bestille den HER <3

Syntes du at bloggere er for hårsåre og for dårlige til tåle kritikk?

Hehe, dette har jeg tenkt på at jeg skal skrive et innlegg om. Oooog, bloggere er ikke et eget folkeslag med folk som er hårsåre. At enkelte bloggere er det, betyr ikke at alle er det👊🏼

Snuser du?

Nei, det gjør jeg ikke!

Bare for å ha det på det rene til nye følgere: Du og kjæresten din har vært sammen før?

Jepp.

Hva jobber C med?

Han spiller ishockey!

Kommer C til å være med på bloggen osv?

Nei, i utgangspunktet ikke. Han kommer jo selvfølgelig til og bli nevnt nå og da, kanskje jeg skriver om ett eller annet eller poster et bilde i ny og ne. Han har sin jobb, sin karriere og sitt liv, og jeg har mitt. Eller, vi har vårt. Privatlivet er viktig for han, og det syntes jeg er helt fint✨

La oss bare se litt på hvor fint det er ute: 

Jeg lengter etter å invitere til grillings her, til å kjenne at solen varmer helt på ekte og til å høre fuglene kvitre. 

Hvor lenge har dere vært sammen?

Vi har egentlig vært sammen i fire år, hvis vi skal se bort i fra pausen/bruddet (hva vi nå skal kalle det) 💖

Var bruddet bare et PR-stunt for å få oppmerksomhet?

Nei, men det var vondt, sårt og skikkelig trist. Jeg er ikke Kim K akkurat, og det er begrenset hvor mye oppmerksomhet jeg fikk på grunn av akkurat det, haha. Egentlig ville jeg ikke si det til noen, fordi jeg syntes det var flaut og vondt.

Hva syntes familiene deres om at dere er sammen igjen?

De ble vel ikke akkurat sjokkerte, men veldig glade!

Var du bekymret over at han skulle finne seg en annen?

Jo, det var jeg. Samtidig så visste jeg godt hvor jeg hadde han. Jeg opplevde jo å få meldinger fra jenter som serverte løgn etter løgn om han og dem, og det var ganske kjipt – Og kleint for de, ikke minst, haha. Jeg tror veldig mange som er i en sånn fase som det vi har vært, som nettopp har gjort det slutt eller som holder på med en person er bekymret for at det skal komme andre.

Visste du at dere kom til å bli sammen igjen når dere gjorde det slutt?

Nei, det gjorde jeg ikke – Men jeg er veldig glad for at det ble sånn <3

Hva er ditt beste tips til en som vil finne tilbake til en gammel flamme?

Jeg elsker at jeg har blitt en sånn ufrivillig kjærlighetsekspert, med spesialfelt på ekser den siste uken, haha! Prat sammen, vær ærlig, gi det tid og jobb med det som trengs å jobbes med🤜🏼

Nei, nå er det nok kjærestespørsmål for denne gang. Nå skal jeg sette i gang, shine over leiligheten, jobbe litt og lage litt lunsj til han som kommer hjem fra trening om et par timer. Etter det går turen til Nesodden for å feire lillesøs som blir 16 år idag. Herregud, som tiden flyr. Ja, jeg har blitt en sånn som sier det. 16 år du liksom. Det er nok nå liksom. Haha!

Jeg håper at dere får en fin søndag💘 Takk for at du leser!

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *