En nyhet!

Categories Blogg

En nyhet… 

De siste ukene har det skjedd mye i kulissene både jobbmessig og privat. For til tross for at jeg først delte at jeg og C har blitt sammen igjen tidligere i uken, så har vi faktisk også rukket å flytte inn sammen. Og om jeg er fornøyd? Jepp. Jeg er STORFORNØYD!

Jeg koser meg sånn og det er nesten, bare nesten der at jeg syntes det er hyggelig at det er dobbelt så mye klesvask og snusbokser flytende over alt:

 

Det er deilig å slippe og bo i en bag, det er nydelig å våkne opp med han hver morgen og nå er ting akkurat sånn det skal være.

Fint, trygt og masse kjærlighet. Ja, og latter. 

Så, jeg har tatt et vemodig farvel til min kjære leilighet, tatt med meg alt rælet mitt og flyttet inn til han. Ting begynner å falle på plass her og jeg gleder meg allerede til å invitere en haug av fine folk på grillings til sommeren.

Det er digg med sommerfugler i magen💖

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “En nyhet!

  1. Lykke til som samboere, og bare nyt denne fine tiden sammen nå. 😍 Liker forresten bloggen din, forfriskende lesing. 😊

  2. Så C har eget hus?
    Selger du leiligheten din da?

    Akkurat hva snusboksene angår, så er jeg guilty as charged der, så skal ikke uttale meg 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *