Nå svarer jeg på det dere lurer på

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

God morgen fra senga! Søndagmorgen på sitt beste, si. Etter en litt lang morgen i senga og etter litt frokost skal vi ture hjemover etter en fin helg i Skien. Hjemme venter det klesvask og hverdag, men det skal jaggu bli fint det også. Ikke det at det er så veldig synd på oss. C ga alt skittentøyet sitt i gave til moren sin da vi kom hit på torsdag, og på onsdag skal vi til Ørebro og besøke Sara og Emil. Apropos det med skittentøyet… Jeg tror aldri at han kommer til og slutte med det.

Jaja, digg for meg. HAHA! Nå er det duket for ukens spørsmål og svar:

🌻🌻🌻

Hvor er den grønne buksa di fra som du hadde på Instagram i går? (bildet over)

Den er fra Gina Tricot og jeg elsker den. Jeg har faktisk jeg lett etter akkurat en sånn bukse i tre år. Du finner den HER. Den finnes også i to andre farger! Behagelig og kuuuul.

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig fint! Nå er jeg litt der igjen at jeg bare venter på at noe kjipt snart må skje. Kanskje du kjenner deg igjen? Ah, det er så teit. Det er nesten alltid sånn når egentlig det aller meste er skikkelig fint. Jeg prøver å lære meg at jeg fortjener å ha det skikkelig fint og at det er helt greit. Jeg håper at du har det fint du også💛

Syntes du det er mye konkurranse i blogg-Norge?

Dette spørsmålet har jeg fått en del ganger, uten og svare på det. Jeg syntes nemlig alltid at det er så teit når jeg for eksempel leser overskrifter som ‘drama i blogg-Norge’ eller liknende. Ja, og når folk prøver å skape drama eller problemer som egentlig ikke eksisterer. Vi som er en del av det såkalte blogg-Norge er jo egentlig ikke en så altfor stor gjeng, bestående av forskjellige mennesker som holder på med det samme og digger det.

Det er jo på mange måter stor konkurranse og de aller fleste ‘kjemper’ jo om de samme annonsørene og samarbeidene, så om du tenker på konkurranse på den måten, så ja, da er det jo konkurranse. Jeg personlig skulle ønske at ‘vi’ bloggere var enda flinkere til å heie på hverandre og spille på lag enn det vi er. Hvis en av ‘oss’ gjør et stort og kult samarbeid er det MYE kulere og klappe hverandre på skulderen og skryte av hverandre, fremfor å bli bitter og tenke at det heller burde vært deg.

Jeg også kan jo av og til tenke at jeg skulle ønske det var meg, men da er det bare en ting jeg kan gjøre og det er og fortsette det jeg gjør. Da må jeg jobbe på, ha is i magen og tro på meg selv. Det er jo ikke sånn at jeg ikke får til noe, fordi noen har fått det til før meg! Det gjelder jo egentlig genrelt i livet også. Jeg har tro på å heie på hverandre, å være raus og være tro til seg sjæl.

Krangler aldri du og kjæresten din?

Haha, joda – Det er snickers og twist. Vi har vårt som alle andre, men vi har det heldigvis mest fint💖 Stort sett så løser det meste seg ved og prate sammen, og det blir vi bare flinkere og flinkere til.

Kan du synge?

Hehehe, det er klart jeg kan, men om jeg er flink er et helt annet spørsmål. Og nei, jeg kan dessverre ikke skryte på meg det, hehe.

Hvordan får du så fin glow?

Jeg sverger til DETTE produktet. 85,- for daglig glow, hellooooo. Jeg blander den med foundationen min når jeg påfører den, legger på litt ekstra der jeg vil ha glow om nødvendig og legger på litt ekstra med vanlig tørr highlighter.

Hva syntes du om at Paradise Hotel-deltakerne kommer og tar plassene til dere andre bloggerne på topplista?

Her er det INGEN som kommer og tar plassene til noen! Herregud, velkommen sier jeg. Kult med friske pust. Det er liksom ikke så mye jeg tenker på, om jeg skal være helt ærlig.

Hvor gammel er du egentlig?

Jeg er 21 år! Presterte å si at jeg fortsatt var 20 år i går. Ekke alltid så lett og holde styr si.

Hvor mye tjener egentlig kjæresten din?

Under VM fikk jeg dette spørsmålet over ti ganger. Kom an a. Jeg har ALDRI spurt noen hva de tjener og hvert fall ikke hva kjæresten deres tjener.

‘Hei, hei! Du, hva tjener kjæresten din egentlig?’.

Blir du noen gang stoppet opp på gata?

Ja, i går var det en som lurte på veien til nærmeste matbutikk. Hehe. Joda, men jeg syntes alltid det er hyggeligere enn de som stopper opp! Det blir jo nesten litt som å treffe en venn man ikke har sett på lenge.

Hva gjør deg lykkelig?

Familien min, kjæresten min og mine nærmeste. Det å kjenne at det kribler i magen fordi jeg digger jobben min, å ha økonomisk frihet og det å ha et hav av muligheter. Ja, det hjelper også når sola skinner.

Eier du leiligheten din?

Nei! Men jeg/vi har leilighet veldig i tankene om dagen. Akkurat nå så vet vi ikke helt hva livet bringer, så vi har is i magen og sparer opp. I morgen skal jeg tipse om en app på Instagram som jeg har hatt en stund og som vi i går bestemte at vi skulle ta i bruk sammen for å bli enda flinkere til og spare! Spare, spare, spare.

Nå skal jeg vekke liv i han ved siden av meg. I kveld har jeg fotballkamp og jeg gleder meg! Håper bare værgudene er med oss.

Nyt søndagen og gjør noe bra for deg sjæl i dag 💛 VI SNAKKES!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *