Ikke søren!

Categories Inspirasjon, Outfit

Reklame | Ellos

Hei og velkommen til kjolebloggen. Haha! Jeg har fått dilla på sommerkjoler. Og tro det eller ei… Jeg har hatt noen år der jeg omtrent ikke har brukt kjoler fordi jeg ikke har følt meg fin nok.

Har du hørt noe så dumt, eller? Ikke fin nok til å gå med kjole du liksom. Om jeg skal gå med kjoler i sommer a! Herregud, jeg skal gå med både korte, lange, smale, brede, kjedelige og dødsspentige. Fordi jeg kan og fordi det er skikkelig fint.

Ja, og her er noen av mine favoritter og noen av de jeg skal svinge med meg, spise digge middager med og tusle til stranda med de neste månedene:

… Med et belte i livet og/eller med en hatt på hodet. Denne finner du HER.

SEEE så fin a. Denne finner du HER.

Ja, denne har jeg allerede hengt opp i klesskapet mitt og lillesøsteren min har allerede rukket å fortelle meg at hun kommer til å stjele den når jeg minst venter det. Denne finner du HER.

Denne flyttet inn hos meg allerede i mars den. Hehehe. Den finner du ved å trykke HER.

Hellooooo! Denne kjolen får meg til å ville kjøpe Converse igjen. Uansett, jeg digger den – Converse eller ei. HER finner du den.

Denne kjolen, heklet strandveske, dott på hodet og solbriller, check! Denne finner du HER.

Det kan jo selvfølgelig hende at du digger noen andre kjoler enn meg! Men jeg anbefaler deg hvert fall å ta et titt inne hos Ellos (HER), for de har masse fint, i alle størrelser og fasonger💕 Ja, det behøver heller ikke å være kjoler.

Ved å bruke koden 460008 får du 40 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp. Koden er gyldig frem til 31/5 og gjelder ordinære priser og ikke møbler! 

Si ifra hvis du finner noe fint a. Og du? Husk at du kan gå i akkurat hva du vil. Det skal hvert fall jeg!

Klem fra meg🌸

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Ikke søren!

  1. Jeg elsker å gå i kjoler og går i ALLE slag 🙂 Fordi jeg KAN det jeg også 🙂 SÅ moro å gå å kjoler, flagre rundt å føle seg fin 🙂 Den du hadde på så fin ut, og skulle jo sett DEG med noen av de du har hengt i skapet allerede da 😀

    1. Den er tynn i stoffet, men jeg tror ikke den er gjennomsiktig😅😅 Ingen har sagt det til meg hvert fall, haha! Den ligger jo inntil kroppen, om du skjønner, men jeg syntes ikke det er noe problem…. <3 Jeg bruker forresten alltid undershorts under kjoler/skjørt, fordi jeg får gnagsår mellom låra, haha – Så det er jo en mulighet om du syntes den blir for 'tynn'.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *