Hei og goood søndag! 

Hvordan har du det?

Jeg har det mye bedre! Jeg er enda ikke helt på topp, men nå har jeg det og føler meg mye bedre. Nå føler jeg at det er meg selv jeg møter i speilet, og jeg orker å lage fredagstaco uten å måtte sove en time etterpå, hehe. Jeg håper at du også har det bra❤️

Når skal du røpe hemmeligheten din?

På onsdag deler jeg noe jeg har hatt lyst til å gjøre de tre siste årene, noe som er ekstremt personlig, noe som er beintøft og noe som er kjempe viktig. Jeg gleder meg til å dele det med dere, og jeg er veldig spent – Og nervøs 🖤 OG: Det er ikke en hemmelighet sånn, det er noe jeg har jobba med, som jeg er kjempestolt av – Og som kommer til å bety mye for mange andre enn meg.

Hvor er du egentlig nå?

Jeg er hjemme i Norge, C er i Sverige og sånn kommer det nok til å være frem til jul. Nå hørtes det veldig dramatisk ut, og jeg håper jo for all del at vi får masse tid sammen, men akkurat nå har jeg ting som må fikses for oss begge hjemme i Norge (+ jobb). Ingenting har gått etter planen i år, men vi prøver å gjøre det beste ut av det – Og sånn sett har jeg aldri gledet meg mer til jul. Hvert fall i voksen alder, hehe!

Hvilken serie ser du på nå?

Litt forskjellige, det gjør jeg alltid, hehe. The Undoing er den beste jeg ser akkurat nå. Venter i spenning til mandag!!!

Hvor mye kommer du til å bruke på julegave til C?

Litt over fem millioner cirka. Neida, joda. Vi har faktisk tatt det voksne og kanskje litt kjedelige valget om at vi dropper julegaver til hverandre i år. Vi overtar jo leiligheten vår i desember, og vi vil mye heller legge de ekstra pengene på det, enn på å kjøpe noe annet til hverandre. Jeg trenger ingenting, han trenger ingenting, men vi trenger mye sammen og da får’e blir kjeler og stekepanner til hverandre i år, hehe!

Hvor mye har dere tjent på GUTS?

Veit ikke. Jeg veit hvert fall at det blir overført en fin sum takket være dere til Mental Helse denne uken, siden dere har kjøpt genseren vår Warrior – Og det har vi tenkt til å fortsette med. GUTS er lidenskap og kjærlighet, og alt kommer fra hjertet. Gleder meg til å dele noe VIKTIG med dere snart, og håper vi sammen kan hjelpe enda flere. Klikk HER for å komme til nettsiden enten for å titte eller for å shoppe!

Hva tenker du om influensere som fremstiller alt så perfekt?

Jeg tenker som så at jeg veit at livet ikke er perfekt. De slipper ikke unna uheldige kviser, dårlige netter, oppvaskmaskiner som ryker, at dekket på bilen punger, kids som skriker, dårlige dager og nedturer de heller – De velger vel bare ikke å prate så mye om det. Det kan jo vi vanlig dødelige syntes at er teit, men jeg tror ikke at jeg gjør det jeg. Jeg syntes det er så mange forskjellige, gode og inspirerende profiler på sosiale medier i en haug av forskjellige varianter, og det er et hav å velge mellom. Av og til så syntes jeg at det er deilig å se strigla hjem, flotte antrekk og inspirerende videoer, og selv syntes jeg det er kjekt å dele litt av alt. Både den uheldige kvisa og når jeg har shinet leiligheten. Jeg tenker at folk får gjøre som de vil, så lenge de ikke er rævva forbilder eller kjipe mot andre, og at vi er heldige som kan velge å følge – Eller ei.

Hvor mye tenker dere å bruke på innredning og hvor mye kommer dere til å dele?

PENGA FLYR. Haha! Eller nei, det er ikke litt morsomt en gang.😂 Jeg vet faktisk ikke, og mye av grunnen er at det er vanskelig planlegge før overtakelse. Vi, aka jeg, har vært i leiligheten én gang, og foreløpig har vi kjøpt sofa og spisestoler, og ingenting annet. Eller, vi har ønsket oss en del ting som vinglass, bestikk, kjeler og andre festligheter til jul, men noe kulere svar har jeg faktisk ikke. MEN! Om jeg skal dere a! Jeg gleder meg jo som bare det, og håper dere er klare til å både hjelpe til og gi råd, hehe.

Kan man reise til Stockholm uten karantene, eller hvordan funker det?

Sverige har ikke karantene, men det har jo Norge! Det har vært og er, både vanskelig og tungt å kombinere livet mellom Sverige og Norge akkurat nå, og det har det vært i hele høst. Jeg føler faktisk at jeg har vært i en evig karantene de siste to månedene, både før operasjonen, når jeg hadde operert og frem til nå. Det er jo også en av grunnene til at jeg må bli i Norge i forbindelse med overtakelse av leiligheten, og sånn får det bare være akkurat nå. Jeg skal hvert fall fortsette å gjøre mitt for å bekjempe den dritten her, hehe!

Har dere hund, eller ønsker dere, dere hund?

Nei, vi har ikke hund og det hadde heller ikke latt seg gjøre med det livet vi lever akkurat nå. Jeg er faktisk litt skeptisk til hund(er), og jeg må bli ordentlig kjent med de før jeg er komfortabel med det. Jeg tisser på meg om det kommer en fremmed hund løpende mot meg, bjeffende og skummel, og jeg hater når eiere sier “han er ikke farlig altså”. Det spiller ingen rolle, for jeg er pissredd. Når det er sagt, haha, så ønsker C seg hund – Og jeg er mye mer med på tanken nå enn for bare et år siden. VI kommer nok ikke til å kunne få hund med det første, men vi smisker litt med familiene våre, hehe!

Hvordan blir julen for deg?

For å være helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg håper den blir sammen med familiene våre hjemme i Norge, med skøyter på julaften, mammas julemat, en haug av krumkaker og kvalitetstid, men akkurat nå er det vanskelig å si med tanke på situasjonen. C har flere kamper som blir flyttet på grunn av smitte i laget sitt og andre lag, og vi vet ikke om de kommer i veien for å rekke hjem. Men ja, jeg lever i håpet ❤️

Når har dere tenkt til å få barn?

Les HER ❤️

Jeg håper du får en fin, fin søndag. I dag skal jeg gå en lang tur med mamma i skogen, jobbe en haug og hjelpe til å pynte litt til jul. En søndag i min smak med andre ord, selv om det er en fining som mangler!

Sender dere alle en stor klem fra meg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *