Gooood søndagsmorgen!

Jeg håper dere har det fint og at dere ikke regner bort. Her har det hølja ned siden i går, og om det har tenkt til å fortsette så tror jeg jaggu at jeg skal ta fatt på den siste se sesongen av Orange Is the New Black i dag etter fotballtreninga i dag. Høres ikke det ut som en god ide?

Jeg dumpet inn her hjemme i natt, møtte den største edderkoppen jeg har sett noen gang, i gangen og en leilighet som bokstavelig talt sto på hodet. Etter en hel og ganske heftig dag med flytting måtte jeg ta en alvorsprat med meg sjæl i det jeg vurderte om jeg bare skulle sette meg ned å grine litt. Jeg fant fort ut av at ingen har daua av litt rot og at det kanskje er smartere å legge seg når man vil begynne å grine av noen kjeler på benken, klær i sofaen og støvsugeren midt på gulvet. Så, så fort jeg har svart på ukens spørsmål og svar så skal jeg shine over her.

Men først ukens spørsmål og svar!

Hvordan har du det?

Det er ikke til å legge skjul på at det har vært litt følelser i sving den siste uka. Det skjer litt på privaten og selv om noen irriterer seg grønne over at jeg ikke forteller hvorfor, så er det fordi alt ikke handler om meg, utrolig nok. Jeg har det bedre nå og håper at ting også blir det snart!💛

Hvorfor skal du og C flytte fra hverandre?

Om ikke han har tenkt til å flytte fra meg, så skal vi ikke det, haha! Det er mamma og pappa som flytter, ikke jeg eller C 🤗

Hvordan ser soverommet ditt ut?

👆🏼 utsikten min akkurat nå, haha!

Hvor mye betaler du folk for å være med i podkasten din?

Ingenting! Alle som stiller opp stiller opp helt frivillig og det setter jeg skikkelig pris på.

Hva syntes du om bloggere som er åpne om plastisk kirurgi på bloggen sin?

Ah, dette spørsmålet får jeg ofte og jeg syntes det er grisevanskelig å svare på, for jeg skjønner ikke helt greia jeg. Eller jo, jeg skjønner greia, for man får haugevis av flere klikk av å skrive om nye silikonpupper, fremfor at barn sulter – Og det sier litt.

Jeg syntes det er veldig synd at det er flere og flere som snakker om plastisk kirurgi som at det er like normalt som å kjøpe melk og brød, og det er det ikke. Suprise! Haha. 

Jeg kjøper argumentet om at man ikke skal lure følgerne sine med at man ser ut som man gjør om det ikke er ekte, men det er så vanskelig å lage en fasit på hva som er rett og galt.

 Jeg tror vi er nødt til å ruste fremtidens kids og oss selv så langt det lar seg gjøre. Heia god selvfølelse og selvtillit! Folk kan få gjøre akkurat hva de vil, men man trenger vel ikke å lage så stort nummer ut av det? Nei, altså. Jeg veit ikke. Gjør det på privaten og hold kjeft, gjør et tappert forsøk på innsiden først og prat med noen som har skikkelig peiling. Ikke tilegn deg kunnskap fra en som meg, også håper jeg sånne som meg slutter å skrive om det på bloggene sine 🖤 Hva mener du?

Gleder du deg til hockeysesongen starter igjen?

JA! Mer enn noen gang tror jeg. C har første treningskamp idag og siste uka i august er han allerede i Sveits og Østerrike for å spille kamper. Da er det fullt fres igjen, men jeg tror det blir skikkelig bra jeg! Jeg gleder meg ikke akkurat til lange, kjipe og ensomme dager, men det er en del av pakka.

Har du et godt forhold til familien til C?

Om jeg har! Jeg er så glad i de og jeg setter umåtelig stor pris på de. Tenk så heldig jeg er som ikke bare fikk verdens beste fyr, men også verdens beste ekstra familie!

Når var du med på Paradise Hotel?

Jeg har aldri vært med på Paradise, men som jeg elsker å se på det, haha!

Har du noen gang prøvd narkotika?

Nei, det har jeg ikke!

Ser du på noen serie akkurat nå?

Vi ser på Animal Kingdom om dagen. Vet ikke om jeg vil anbefale den videre, men jeg klarer ikke å slutte og se på den heller.

Hva er ditt beste tips for å be ut en man liker på date?

SPØR! Jeg tror mange av oss tenker og analyserer altfor mye. Tenk hvor digg det hadde vært om vi bare kunne vært litt rett frem og sagt ting som de er, i stedet for å kjase så fælt? Lykke til 💛

Har du et frikort?

Hvor har du kjøpt leilighet?

Vi har kjøpt i Asker!

Kunne du noen gang tatt silikon?

Det har jeg egentlig ikke reflektert over. Sånn ting er nå så er ikke det noe jeg kunne tenkt meg. Jeg har de titsa jeg har og de duger utmerket 💪🏻

Skal du reise noe mer i år?

Jeg skal på noen jobbturer hit og dit, men det er innlands. Utover det så vet jeg at jeg hvert fall skal en tur til Finland. Noe sier meg at det blir noe mer også og jeg har veldig lyst til å dra en tur til London før jul, men jeg får se!

Hva syntes du av den siste sesongen av bloggerne som har kommet?

Jeg har ikke fått sett en eneste episode enda, så jeg har ikke peiling. Kanskje det er det jeg skal se på idag?

Jeg kvinner meg forresten litt opp til å lage et innlegg der jeg svarer på rykter, men det sitter litt langt inne, haha! Skal, skal ikke?! 

Jeg håper dagen deres blir bra. Vi snakkes🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *