Er det krise, så er det krise

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Dagens stikkord: Harryhandel, Pepsi Max og mensen. 

Sier på forhånd beklager for det veldige dårlig mobilbilde av den veldig glade dama. Hu ekke så fin på det. 

Jeg satt med akkurat ned på terrassen hjemme. Rundt meg flyter det av poser, Pepsi Max-brett og vaser (?!), men før jeg tar i et tak så tenkte jeg å stikke innom å si hei👋🏼

Jeg startet dagen i dag med litt jobb etterfulgt av en svett treningsøkt med mamsen. Jeg har sagt i to måneder at jeg må komme meg til Sverige for å handle og dagen i dag har vært satt av i kalenderen i to uker sånn som dette: HAAAAAARRYYYYYHANDEL😎

Harry med store bokstaver, men jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre.

Ida hang seg på og vi har skravla, sunget og spist Kinder Maxi. En av de bedre fredagene, med andre ord. På handlelista sto det egentlig bare Pepsi Max, Propud og snus, men hjem kom hvert fall tre vaser, en haug av nye sokker, fire nye t-skjorter til C, en ullgenser, to bluser til mamma og en haug av andre ting. Det er bare noe som skjer når jeg er på harryhandel.

Jeg måtte også ganske spontant gå til innkjøp av en pakke tamponger og en ny, og svindyr truse. Kanskje det eneste dyre jeg har kjøpt i dag. Men, er det krise, så er det krise. Og det var ganske krise da det gikk opp for meg mens jeg sto i prøverommet og prøvde å skvise meg inn i en skinnbukse at jeg skulle få rett i ‘jeg tror kanskje jeg får mensen i dag’-kommentaren min i bilen med Ida bare en time før.

Det var for så vidt flaks for familien foran meg i køen at jeg ikke hadde fått mensenhumøret jeg tidvis kan få enda, når jeg pent spurte om jeg ikke bare kunne kjøpe pakken min med tamponger før de skulle kjøpe fjorten griser, brus til fire bursdager og syv forskjellige røykemerker. Nei, vi var først. 

Jeg burde sagt det høyt, men telte til ti inni meg og sa: Jaja, da står jeg bare her og blør nedover låra jeg. Ikke tenk på det dere. Samtidig som jeg håpte at karmaen skulle bite de i rævva de tolv minuttene jeg måtte stå der.

Dagens påminnelse: Ikke vær en dritt og vær litt raus a, din dritt. Haha!

Nei, nå skal jeg ta i her hjemme. C er hjemme i det nye huset til mamma og pappa, og hjelper til å flytte. Planen min er å få orden på alt jeg ikke skulle kjøpe før han ramler inn her. Forhåpentligvis så ser han ikke de tre ny vasene og den nye fargen på veggen. Neida, hehe.

I morgen og søndag skal jeg hjelpe til å flytte, men vi snakkes mellom slaga. Jeg håper dagen deres har vært fin og at helgen byr på masse sol og latter💛 Ja, og ikke kjipe folk!

SNAKKES!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Er det krise, så er det krise

  1. Av en eller annen grunn er jeg skråsikker på at Pepsi er strålende fornøyd med det bildet der. 🤣

  2. Hahah, jeg har også sagt til familie eller bestevenninnen min at jeg tror jeg skal ha mensen i dag, å før jeg har rukket å nesten fått sagt det så har den kommet 😛 Godt jeg ikke er alene om den setningen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *