Jeg er på vei til…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Mandag & full rulle!

Det er lenge siden jeg har vært så klar for en ny uke som jeg var i dag. Selv om jeg var trøtt i fleisen og måtte klype meg litt i armen for å ikke rulle over i armkroken til han ved siden av meg i dag morges, så følte jeg meg overraskende pigg. Jeg skal huske på denne mandagen en grå mandag i oktober når jeg vurderer å hoppe over både mandag, tirsdag og onsdag.

Akkurat nå er jeg på vei til Arendal! Jeg skal nemlig delta på to arrangementer på Arendalsuka i dag og i morgen. Jeg husker hvordan jeg for to år siden tenkte at jeg en dag skulle delta der, og jaggu – Jeg er på vei!

Arendalsuka er en årlig nasjonal arena der forskjellige aktører innenfor politikk, samfunns- og næringsliv møter hverandre for debatt og utforming av politikk for nåtid og for fremtiden! Målet er å stryke troen på politikk og politisk debatt og styrke kraften i vårt levende demokrati. Holdt pusten når jeg forsøkte å gjenfortelle hva det er med ord, haha! 

I dag skal jeg åpne en debatt om som heter ‘Når ble mat så sykt vanskelig?’ sammen med Melk.no og i morgen skal jeg delta i en debatt sammen med Norske Kvinners Sanitetsforening om nettets, trusler og hat. Viktig og veldig bra 👏🏼 Er du i nærheten er det stas om vi ses!

Jeg håper mandagen din har vært bra hittil og at det har gått fint med alle som har begynt på skolen igjen i dag. Som jeg sa til lillesøster som begynte på skolen i dag: Husk at det beste du kan være er å være deg sjæl 💛 Misunner alle som skal begynne med helt blanke ark på en ny skole, kanskje i en ny by, og som helt selv kan bestemme hvem man vil være og hva man vil bli husket for. Grip muligheten og kiiiiick ass!

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *