Mine favoritter!

Categories TIPS!

GOD LØRDAG fra solfylte Stockholm ❤️ 

Og én, to, tre, her kommer det et tips eller tre – Ja, pluss noen til, hehe!

Jeg kom nemlig på at det er en stund siden sist jeg delte noen av min favoritter, så det syntes jeg er på tide. Da passer det jo utmerket å begynne med kjolen jeg har bodd i nå i sommer… Den passer liksom til alt, og det begynner å bli et problem, haha! Jeg fikk alltid en grunn til å bruke den, enten om det er hjemme når jeg leker vaskekjerring eller om det er på shopping. Men, den er jo genial, behagelig, fin og KOMFY – med store bokstaver – så det får bare være!

1 HER: La oss si det sånn… Det er lite som holder på plass bedre enn denne!

2 HER: Jeg sverger til sømløse og “usynlige” truser. Denne finnes i en haug av farger og jeg kan egentlig kvitte meg med de andre trusene mine, for jeg bruker bare sånne, haha!

3 HER: Trenger jeg å si noe mer? SE DA!

1 HER: Livets t-skjorte om du digger kvalitet til en rimelig pris, tykt stoff og ja… Bare kule basic t-skjorter!

2 HER: Dere ser jo meg i denne buksa flere ganger i uka, så jeg trenger vel ikke å si så mye? JEG ELSKER DEN!

3 HERBasic, kul og DIGG genser! Jeg har den i flere farger, og bruker de maaaassemasse.

 

1 HER: Jeg digger, digger, digger de! Nam.

2 HER: Jeg har alltid på ekstra skjerm på mobilen min, men jeg er en racer på å knuse de. Men, takk og lov at det bare er ekstraskjermen og at jeg har lært meg å gjøre det sjæl. Billig og enkelt!

… Og med det så sender jeg en klem fra kjøkkenbordet i Stockholm, og til der du er! Jeg håper du har det fint og at sola skinner der hvor du er💛 Over og ut!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *