Månedens favoritter hos Ellos

Categories Inspirasjon

Søndag, tid til å ligge i sengen og skrolle og hente en hel haug av inspirasjon🖤

Høsten er offisielt i gang, og selv om jeg har hatt litt kjærlighetssorg over at sommeren er over, så er jeg veldig klar for å ta fatt på høsten. Når jeg tenker meg om så skal det tross alt bli ganske deilig å tenne stearinlys, subbe rundt i tøfler og endelig kunne flytte inn i digge, kule og varme gensere igjen! Den setningen der bød ganske på tidenes bloggklisje, men jeg står i det. Stearinlys, tøfler og digge ullgensere hører jo hjemme om høsten. Men ey, jeg skal ikke bable mer om det, for det jeg egentlig skal bable om er månedens favoritter hos Ellos!

… Og det er egentlig umulig å velge, for det er så sykt mye fint – Men, her har du hvert fall noen av de, hehe:

DENNE hvite genseren er helt rå, og flaks for meg og dere andre som syntes det, så finnes det i svart også!

Hvor rå er ikke denne? Den finner du HER og den finnes også i beige!

DENNE + en av genserne i dette innlegget…

Jeg eeeeelsker DENNE!!!

Jeg tror faktisk at dette er den perfekte hvite skjorta! Du finner den HER og jeansen finner du HER, i en liten haug med farger.

Du finner denne veldig fine, veldig praktiske og veldig behagelige genseren HER. Hvor kul er ikke den til jeansen over, eller den svarte buksa?

Det som er så fint er at koden 425415 gir deg 33 % rabatt på den dyreste varen på ordinærpris. Den gir også 5 % ekstra på salget! Jihuuuu (den funker på alle merkevarer + interiør også).

Klikk deg inn HER for å finne dine favoritter, og gi meg gjerne beskjed om du klikker hjem en av mine🖤👇🏻

Klem fra meg!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *