Jeg svarer på det dere lurer på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

GOOOOD SØNDAG!😃❤️

Hvordan har du det?

Jeg trives veldig, veldig godt i livet akkurat nå. Jeg har vært litt på halvtolv denne uka, etter noen veldig intense arbeidsuker, men alt er veldig fin. Jeg håper at du har det fint❤️

Har du fillers?

Jeg tok fillers for… Jeg husker faktisk ikke når, men det er på topp ti lista mi over dumme ting jeg har gjort, om ikke topp fem. Det verste er at jeg egentlig bare gjorde det for å gjøre det og fordi jeg var nysgjerrig. Karmaen min kom og beit meg i rumpa, jeg fikk en allergisk reaksjon og jeg så ut som en kylling. Det gjorde i tillegg grisevondt, jeg fikk feber og så ut som et naut i flere uker til jeg kunne gjøre noe med det. Lol. Da måtte jeg trøkke ut dritten, og det var ikke akkurat digg og lommeboka fikk svi. Så nei, jeg har ikke fillers nå, men leppene mine blir aldri så fine som det de var.

Når får vi vite hva hemmeligheten din er?

SNART! SNART! SNART! Ikke denne uka, men neste….

Hvorfor bor du i Stockholm?

Jeg bor i Stockholm fordi kjæresten min spiller hockey her 🏒

Hva er ditt beste sparetips? 

Spar der du kan! Femti kroner her, blir femti kroner der! Ikke tenk at det er for lite, sjekk hvor du kan spare penger og husk at hver krone teller. 👊🏻

Hva bleker du tennene dine med?

Dette spørsmålet får jeg typ hver neste uke, så jeg må bare gjenta meg sjæl til det kjedsommelige, hehe:

Tro det eller ei, men jeg bleker ikke tennene mine 😅 Jeg har hørt mye bra om DENNEmen jeg bruker ingenting selv. Om jeg noen gang skulle teste noe så skal jeg si ifra, men lov med at dere ikke bare tester masse drit fordi dere tror det er normalt å ha kritthvite tenner. Puss tennene mine godt og ofte, bruk tanntråd og smil med de tenna du har!

Lever du av sosiale medier?

Ja, det gjør jeg! Eller, jeg lever av jobben min, som i stor del foregår på sosiale medier. Jeg er så takknemlig for det og jeg elsker, uten å overdrive, jobben min 💛

I såfall: Hva tjener man/du på sosiale medier?

Jeg snakker aldri om egen inntekt, men man kan tjene alt fra ingenting, til noen kroner ekstra, til å kunne leve av det og til å leve godt av det. Det kommer helt an på!

Hvor er hårfjerneren til ansiktet som du har fra? Den ser helt genial ut!  

Den er HERFRA! Når det er sagt så syntes jeg at det er stress å nappe øyenbryna mine til og med, og ansiktet mitt (våres) skal liksom ha litt hår, så jeg går for det – også får du gå for det du føler er best for deg!

Hvordan blir det med podkast fremover?

Podkasten fortsetter som aldri før, det kommer ny episode hver torsdag og det kommer så innmari mye bra! Gleder meg til dere får høre😃

Har du vurdert å slutte og blogge nå som flere andre gjør det?

Nei, det har jeg ikke! Jeg har full forståelse for at andre velger å gjøre det, men jeg har tenkt til å holde på så lenge jeg syntes det er både gøy, givende og inspirerende – Og det håper jeg det skal være en gooood stund til💛

Var det en selvfølge for deg å flytte med C?

Både ja og nei. Jeg er ingen selvfølge og det har jeg vært veldig tydlig på fra dag en. Når det er sagt så var det jo en selvfølge i den forstand at jeg har lyst til å være med på reisen, oppleve dette veldig rare hockeylivet sammen med han og gripe muligheten. Jeg er ekstremt opptatt av at jeg ikke gjør noen ting på bekostning av meg, mitt og mine drømmer, samtidig som jeg syntes det er veldig fint at vi kan nå våre felles drømmer også… Om det ga mening, hehe!

Har du tips til noen kule sneakers?

Klart jeg har, haha! DISSE, DISSE digger jeg og DISSE pønsker jeg på selv om dagen…

Hva gjør man når andre snakker dritt om andres kropper, foran mange andre?

Hehe, man kan jo for eksempel si… “Ikke for å være vanskelig, men hadde du likt om noen prata dritt om kroppen din foran andre?”. Jeg veit det er ubehagelig og jeg veit også at det ikke er din oppgave å oppdra noen andre, men jeg syntes faktisk vi skal bli flinkere til å si ifra når vi opplever noe som ubehagelig. Jeg tror det er nok av folk som jatter med fordi de egentlig ikke veit hva de skal si, men jeg prøver (det er ikke alltid jeg får det til eller har overskudd til det), og tenke at jeg skulle ønske at noen hadde gjort det for meg – Og derfor skal jeg gjøre det for noen andre! OOOG: La oss bare ikke snakke dritt om andre på generelt grunnlag, hehe.

Hvorfor svarer du ikke på Snapchat?

Oh boy, sånne spørsmål gir meg vondt i magen på ekte – For jeg skulle så gjerne svart alle. Dessverre så går det ikke, men jeg leser det aller meste, setter sykt pris på det og prøver så godt jeg kan. Er det noe viktig så finnes mailen min på Insta, men ja… Det er ikke fordi jeg ikke vil svare eller fordi jeg ikke bryr meg – For det gjør jeg, av hele mitt hjerte💕

Jeg håper du får en strålende søndag, at du ler så du får vondt i magen og at du spiser noe diiiiiggers! Klem fra gladlaksen som har fått tindenes sjefkvise mitt i panna. HURRAAAA!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg svarer på det dere lurer på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *