Mandag = En eks man aldri blir ferdig med

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå ligger jeg henslengt på sofaen. Jeg hører på “I’ll Never Love Again” med Lady Gaga og Bradley Cooper (den er så fin) og jeg lurer på hvordan jeg skal klare og holde meg våken til jeg skal sove. Samtidig som jeg er vel vitende om at jeg rett før sengetid kommer til å være lys våken, som vanlig.

Forresten! Hvis du enda ikke har sett “A Star Is Born” med Lady Gaga og Bradley Cooper… Gjør det, jeg skal se den igjen. Igjen og atter igjen.

I dag startet jeg dagen på treningssenteret sammen med Andreas, min kjære PT. Jeg må ærlig innrømme at jeg har et elsk-hat-forhold til han. Mest det siste kanskje, haha! Neida. Vi har skikkelig god kjemi, og han ler masse av meg. Spesielt som når jeg utbryter rød i fleisen og andpusten at “Andreas, nå tror jeg at jeg blødde gjennom, og hvis det er tilfellet så får du bare late som ingenting”. Han var flink til å late som ingenting, for det var tilfellet. Men hey, shit happens. Etter trening dro jeg videre til min kjære  kiropraktor. Jeg har litt det samme forholdet til han som jeg har til Andreas. Jeg liker liksom dårlig å ligge på benken hans og vri meg, mens han spør meg om jeg gleder meg til jul. Men, jeg drar tilbake til han gang på gang. Litt som en eks man aldri blir ferdig med. Han gjør deg vondt, men du drar tilbake gang på gang. Ja, sorry for sammenlikningen Magnus. Du er bedre enn som så, haha!

Etter at kroppen min nærmest bokstavlig talt hadde fått juling kom jeg meg hjem og tok fatt på arbeidsdagen. I dag har jeg vært tom i hodet, laget innhold, svart på mailer, jobbet med Facebooksiden min og planlagt så langt det har latt seg gjøre frem til jul. Med andre ord, en helt grei mandag. Det som gjør mandagen enda litt bedre er at jeg fikk det for meg at jeg skulle lage tandoorigryte med naanbrød til middag. DIGG! 

Resten av kvelden skal jeg henge, jobbe litt til og spise naanbrød. Haha. Forresten. Jeg tenkte ikke akkurat på å ta et bilde av meg selv på trening eller når jeg vred meg på benken hos kiropraktoren, så da ble det bilde av en valp i stedet. MYE BEDRE!

Jeg håper at dagen deres har vært bra <3

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *