Jeg sletter Instagram

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Følg meg på @Martine.halvs

I dag har jeg bestemt meg for å gjøre noe jeg har tenkt på lenge. Jeg har nemlig bestemt meg for at jeg skal slette Instagramkontoen min @Martinehalv og starte en ny konto: @Martine.halvs.

Grunnen er at jeg vil starte med blanke ark. Jeg vil ha bra følgere som engasjerer seg, jeg vil skape masse bra innhold og jeg vil at alle som kommer inn på kontoen min skal føle at dette er en konto som er verdt å følge. For det lover jeg deg at det kommer til å være. Jeg vil at statistikken min skal være knallbra, jeg vil at kontoen skal være troverdig og jeg ønsker å takke farvel til alle spøkelseskontoer og kontoer som ikke har noen relevans for meg.

Jeg hadde aldri trodd at Instagram skulle bli en del av jobben min, men nå som den faktisk er det så ønsker jeg at den skal være 100 %. Jeg ønsker at den skal være 100 % ovenfor kunder, ovenfor dere og ovenfor meg selv.

Jeg skal ærlig innrømme at det føles litt skummelt. Det føles skummelt å skulle legge ned en konto med over 70 000 følgere og skulle begynne på nytt, men det er så mange av de som følger som det ikke er verdt å ha med seg og jeg har funnet ut at jeg mye heller ønske å ha færre følgere, som engasjerer seg, som følger meg for jeg er meg og som jeg kan ha min egen Instagram-sqaud med.

Jeg kommer fortsatt til å ha den gamle kontoen til den nye er oppe og står, før den vil fjernes helt.

Jeg håper at du vil følge meg videre på @Martine.halvs 🖤 Takk!

// Marty

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg sletter Instagram

  1. Det er dette som er problemet for Instagram og grunnen til at jeg tror
    at de neppe kommer til å klare seg i det lange løp. De har nemlig ikke
    kontroll på autobots, roboter eller falske profiler(laget av mennesker).
    Det verste er at du kan heller ikke gjøre så mye med det, problemet
    vil fortsatt være der uansett hva du gjør og om du kommer deg langt opp
    vil bare risikoen øke at du vil få botser som henger på. Det er kun
    instagram som kan ordne opp i dette problemet, ikke du.

  2. Jeg kan forsåvidt forstå at du ønsker å starte med “blanke ark” og opprette en ny konto, men det jeg ikke skjønner er hvorfor du vil slette den gamle når den nye er på plass? Kan det ikke være hyggelig å kunne se tilbake på gamle kommentarer, meldinger i inboxen og sånn, mener jeg? 🙂

  3. Du er ikke redd den berømte nissen bare blir med på lasset, da? – Dersom du ikke gjør kontoen privat, og godkjenner potensielle følgere, har en jo ingen kontroll på hvem som legger en til..

  4. Hei!

    Ville bare si at den “entitlement” holdningen din er fryktelig provoserende. Det at du tror du har en stor innflytelse på folk i Norge er hårreisende, og helt ærlig synes jeg du bør innse at du ikke er verdt mer enn en vanlig sivil person.

    1. Hei! Jeg har ALDRI påstått eller trodd at jeg er mer verdt enn noen andre. Det jeg gjør på Instagram er min greie, og folk står helt fritt til å følge det eller ikke <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *