Litt flaut, kanskje

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra en kaputt Martine 👋🏼

I går trodde jeg at det var et eller annet i hagen hjemme jeg reagerte på, ettersom nesa plutselig begynte å renne som en gærning, men i det jeg våknet i dag morges så forsto jeg at jeg hadde blitt tatt av en heftig sommerforkjølelse. Så akkurat nå er dette status👆🏼

Jeg er altså i skikkelig dårlig form og har vært det i hele dag, men det stopper ikke meg! Eller, kalenderen stopper ikke opp selv om jeg aller helst vil ligge under dyna.

Faktisk så ligger jeg i en hotellseng i Haugesund og skriver akkurat nå, for jeg er så heldig å få holde et foredrag for en videregående her i morgen tidlig! Jeg har aldri vært i Haugesund før, så det er litt kjipt at jeg foreløpig bare har forflyttet meg fra flyplassen, til hotellrestauranten og til hotellsenga, men forhåpentligvis rekker jeg å se bittelitt mer før jeg reiser hjemover igjen i morgen.

I utgangspunktet skulle jeg reist hit i dag morges. Pappa er nemlig helt tilfeldig på jobb her samtidig som meg, så jeg tenkte egentlig å ta samme fly som han, men i går ble jeg nødt til å booke om flybilletten min fordi jeg måtte hive meg rundt og rekke et ganske så kult møte på formiddagen idag.

Jeg skal ikke være hun som teaser om hvor sinnssykt kult og stort det møtet var, for jeg vet enda ikke om det blir noe av eller ei – Men jeg krysser fingrene og håper dere gjør det samme 🤞🏼

Nå skal jeg se gjennom morgendagens oppgaver, før jeg tror at jeg faktisk skal ta kvelden. Jeg fikk nettopp en klissete melding fra han der hjemme og svarte ‘sikker’ i søken på enda mer oppmerksomhet og kos, så det sier litt om humøret jeg er i. Haha, flaut.

Jeg håper dagen deres har vært skikkelig bra og gratulerer til dere som har sommerferie – Jeg er ikke sjalu i det hele tatt. Takk for at dere leser, heier, kommer bort og gir meg klemmer når jeg trenger det på gata og bare er skikkelig kule.

Over og ut.

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt flaut, kanskje

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *